Profii

40 6 2
                                    

Specimenele noastre stateau in pauza discutand cu colegii lor despre profesori si mai precis despre scoala in sine. Acestia au aflat ca pentru a reusi supravietuirea in noua scoala trebuie sa stie urmatoarele lucruri:

Kunikida aka profu' de mate=Niciodata sa nu-i citesti caietelul si mai presus de toate, SA DEA DRQ SA LIPSESTI DE LA ORELE LUI(Legenda spune ca cei ce au avut tupeul sa nu vina la ora lui, sau si mai rau, sa chiuleasca, au fost izbiti atat de tare cu capul de tabla incat 2 saptamanii la au stat in spital. Amin) a si de altfel sa vi mereu cu temele facute ca pomana scrie pe tine.

Atsushi aka profu' de sport=Well, la Atsushi conteaza doar sa fi prezent cand striga catalogu', in rest poti sta la baie toata ora ca nu ii pasa. In schimb, ai grija, degeaba te prezinti la orele lui daca n-ai echipamentul(nu e indulgent, pune direct 3) si de altfel, grija mare cum il prindeti, ca daca il enervati va mananca pe viu in fata tuturor(Cei mai marii stiu despre chestia asta)

Koyou aka profa de franceza=N-ai tema, esti mort. Koyou tine foarte mult la orele ei, si se prezinta de multe ori alaturi de fetita ei mai mica(100% adoptata) Kyouka, in timpul acelor ore o pune mai mereu pe ea sa raspunda, ceea ce inseamna ca e totul bine pentru tine, in schimb sa de-a drq sa zici ceva despre Kyouka ca dupa te pune sa canti Derniere Danse de la Claudia Catarig in fata scolii in timp ce toti filmeaza.

Kaji aka profu de chimie=De preferabil ar fi bine sa nu mergeti la orele lui, isi alege un student la intamplare si face experimente pe viu in fata celorlalti, de altfel, nu prea vine la ore, iar notele sunt puse din lamai. Nu serios, chiar are un joc secret in legatura cu ceva lamai ca sa puna note(la cei care nu stie sigur ce note sa le puna)

Yosano aka doamna de bio=E o doamna de treaba, orele ei sunt usoare si chiar interesante + ca sunt sanse sa fie plecate la cumparaturi asa ca e 50/50 ca ea sa vina la ora. Cat despre note, asculta ca un prof normal, singura chestie e doar sa nu te uiti in geanta ei speciala(A si de prefarabil sa nu te ranesti, nu vrei ca sa te trateze)

Poe aka domnu de ro=Daca nu-ti plac romanele lui, te-ai dus urat pe p*la. Daca nu ti-ai facut tema te va baga intr-una din cartile sale sexuale so ai grija.

Fukuzawa aka dirigintele clasei si proful de sociala=La fel ca si Yosano, e un prof/diriginte de treaba. Singura chestie e sa nu cauti rascoala si sa nu te iei de colegi fara sens, sauuuu de clasa lui de animalute ori pisicile.(In cel mai rau caz te va da de mancare lui Atsushi)

Hirostu aka profu de istorie=Nu te lua de el pentru ca fumeaza in clasa.





La scoala din Bungou Stray DogsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum