One day you will be happy❤

13 2 2
                                    


      part(1)
 
    I'm sorry...don't leave me......
သီခ်င္းဖြင့္ထားတဲ့အခန္းတစ္ခုထဲမွာ...ဝိုင္ေသာက္ေနတဲ့ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္....
   သူမကေတာ့ Allieပါ....
အဟက္...ငါ့ဘဝကသိပ္perfectျဖစ္တာဘဲ...ဘာလုိခ်င္ခ်င္ အဆင္သင့္ရေနတယ္......ဂ႐ုစိုက္မႉနဲ႔ေႏြးေထြးမႉကလႊဲရင္ေပါ့.....ဟူး....Momကဘယ္ခ်ိန္ျပန္လာမွာလဲ?....phဆက္ၾကည့္ပါဥိီးမယ္.
       ..........📲 .လူႀကီးမင္းေခၚဆိုေသာတယ္လီဖုန္းမွာဆက္သြယ္မႉဧရိယာျပင္ပ.....
    မိုက္တယ္ေဟ့...သူအလုပ္႐ႈပ္ေနေရာေပါ့...
(Allie's momကေတာ့ company ceoတစ္ေယာက္ပါ....single momဆိုလည္းဟုတ္တာေပါ့....)
      Felix accကုိငါဝင္ၾကည့္ဦးမွဘဲ......
ဟူး...မီးစိမ္းေနတဲ့accကိုငါေျပာသင့္လား..ငါ့ကိုသူမွတ္မိဦးမလား..rpေတာင္ျပန္ပါ့မလား..အခုေလာက္ဆိုေကာင္မေလးရေနေလာက္မလား...ဟ .ငါ့ကုိrpျပန္မွာမဟုတ္ပါဘူး.....
  Felixကုိေတြးရင္းအတိတ္ကေန႔ရက္မ်ားသို႔...
  Felixဆိုတာallieရဲ႕အခ်စ္ဦးပါ.......အခ်စ္ဦးနဲ႔အမွတ္မထင္သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္ သူငယ္ခ်င္းမကရည္းစားမက်အေျခအေနထိေတာင္ေရာက္ခဲ့ၾကတယ္..... ဒါေပမယ့္ Felixက ရုပ္ေခ်ာျပီးစာေတာ္ေတာ္ေကာင္မေလးေတြကုိ.....ကစားေနသူႀကီးေပါ့...
ေရခဲတံုးလိုဟန္ေဆာင္ၿပီး allieကုိအနာေပးလိုက္ေဆးေပးလုိက္...allieကုိလံုးဝပစ္ထားလိုက္ၿပီး ပို႔သမ်ွစာေတြကိုေတာင္seenမျပခဲ့သူႀကီးေပါ့...
    Rn...
   ဟူး.....ငါေတာင္အခု Drျဖစ္ေနၿပီ....သူနဲ႔အတူတူေက်ာင္းတတ္မယ္လုိ႔စိတ္ကူးခဲ့ေပမယ့္...မျဖစ္ခဲ့ဘူး..
  သူေကာ အရင္accျပန္သံုးေနၿပီဆိုေတာ့....
  ေက်ာင္းၿပီးသြားတာလား?...ခဏျပန္သံုးတာလား...
ေတာ္ပါၿပီ........မေတြးခ်င္ေတာ့ဘူး...
    ငါေတာင္အသက္25႐ွိၿပီသူလည္း...ေနာက္2လဆိုျပည့္ေတာ့မယ္...မမကုိထားခဲ့တဲ့ေမာင္ေလးေရ အဆင္ေကာေျပရဲ႕လား...
  ေဟာ္ငါနဲ႔....မေတြးပါဘူးဆိုေတြးမိျပန္ၿပီ...
📲    Don't wanna be your friend...
       Hello...
Hello..drေရ အခုလာမွျဖစ္မယ္.... ကေလးေလးတစ္ေယာက္အေရးေပၚေရာက္လာလို႔...
Allie(ok''အမအခုလာမယ္......)'

  At hospital
  ကေလးကဘယ္မွာလဲ?..
ဒီမွာပါdr
  Allie (ဘာျဖစ္တာလဲ...)
nurse...(ကေလးကအသက္႐ႈရခက္ေနတာပါ...ႏွလံုးေရာဂါလည္း႐ွိတယ္လုိ႔ေျပာပါတယ္...).
Allie...(oxygenေပးလိုက္....(.....)ေဆးထိုးေပး...)
    ...
ကေလးအုပ္ထိန္းသူေတြလား႐ွင့္
ဟုတ္ပါတယ္ ကြၽန္မေျမးေလးပါ႐ွင္....
သူ႔အေမကsingaporeမွာေက်ာင္းသြားတတ္တာကြၽန္မတို႔နဲ႔ေနတာပါ....
Allie...(...ေအာ္.....
   Zay''ေကာသက္သာလား အေမ
ဟင္.....

     One day you will be happy❤   Where stories live. Discover now