-Nic nam nie zrobisz i nie chcesz wiedzieć co stanie się z tobą jak zatakujesz tę wioskę! -Ohh! Przekonamy się Buahaaa Dam wam jeszcze dwa miesiące ale nic nie mówię tu i tak nie będzie spokoju! -Ohh wróżko mylisz się! To ty nie zaznasz spokoju i twoi marni pachołkowie, widocznie posyłasz ich tutaj bo jesteś nikim i nie dała byś sobie sama z nami rady! -Teraz przesadziłaś daje wam miesiąc a dziś jeszcze zastaniecie w waszej wiosce Ostry Cień Mgły! Buahaaa. Wiedźma bo tak ją nazywano przestała nas straszyć i zniknęła. Wszyscy byli przerażeni, jaki Ostry Cień Mgły? Nie tylko ja zadawałam sobie to pytanie.
Nazajutrz było strasznie szaro i pochmurnie, nieba w ogóle nie było widać, a zamiast kolorowej wioski widzieliby tylko szare chmurki które unosiły się nad ziemią jakby miały zaraz upuścić kropelki wody i zrobić ogromną ulewę. -Musimy ją pokonać, nie możemy tego tak zostawić, jeszcze dziś musimy się zabiespieczyć! Powiedziała Yesult i Beqa a ja tylko przytaknęłam tak jak inne wróżki.
-Ejj a co z Lily? Przecież ona jest zwykłym dzieckiem bez mocy ani nic. I jak coś jej się stanie? -Pff. Powiedziałam zarozumiale. -Co może się jej stać? Nie jest z tego świata poza tym ją obronimy. -Dobra, ufam ci bo jesteś moją przyjaciółką ale jak jej się coś stanie to winę ponosisz ty! No tak, nie byłam w tedy zbyt świadoma więc przytaknęłam nie wiedząc jakie mogę ponieść za to konsekwencje ale tak naprawdę to się cieszyłam, lubiłam pomagać i zajmować się dziećmi, no cóż taka moja NATURA.
YOU ARE READING
Amulet Ze Szmaragdów
FantasyWróżka Thea razem ze swoimi przyjaciółkami muszą pokonać zło które otacza ich wioskę. Jest to zło wysłane przez wróżkę zła Selę i jej Chłopaka wróżki nienawiści Zephyra.