CENAZE

0 0 0
                                    

Kerem babasını ziyarete gitti babası sandığından kötüydü ama babasının ona yaşattıkları aklına geliyor her ona bakmasında bide annesinin babasının yaptıkları karşısında sessiz kalması Kerem babasından şiddet görmüş sözlü şiddet fiziksel şiddet babası onu sevmez kardeşi olan Alp i severmiş çünkü Kerem üveymiş ama Alp kendi çocuğuymuş Kemal yinede birazda olsa oğlunu sevdiği için Keremi şirketinin %50 sini Kereme %50 sini Alp'e bırakmış çünkü Alpin tek başına bunh idare edebileceğini düşünmüyomuş Kerem babasını gördüğünde gözleri doldu kötü anıları geldi aklına ama babası ölmek üzereydi nasıl davranıcağını bilemedi
KEREM:Bana yaşattıklarını unutamıyorum şimdi başında ağlıyıcağımıda düşünme başında ağlamasını istediğin biri varsa Semihi çağır.
KEMAL:Oğlum
KEREM:Bana oğlum deme bu zamana kadar aklın nerdeydi.
KEMAL:Üzgünüm pişmanım bak annenle benim çocuğum olmuyodu yani biz öyle sandık seni yetimhaneden aldık annen seni çok sevdi geri vermedik sonra Alp doğdu ve Alp seni hep kıskandı bana hep seni şikayet etti bende sinirlendim patladım sana üzgünüm böyle olsun istemezdim.
Kapı çalar hizmetli kapıyı açtı.
Alp:Kardeşim  hoş geldin .
KEREM:Nasılsın iyimisin bro babamla hasret gideriyoduk bizde.Ne kadarda özlememişim.
KEMAL:Böyle yapma Kerem . Kardeşinle aran iyi bariiyi oldu çünkü şirketi beraber yönetceksiniz ben ölünce.
Kerem çok zeki çok iyi okullardan mevzun oldu kardeşi pek başarılı olmadı onun kadar ama Alpde başarılı ama tek başına üstesinden gelemez diye Kerem ede hisse bıraktı .
KEREM:Ben senden hiç bir şey istemiyorum şirketinide paranıda istemiyorum.
KEMAL:Tamam beni sevmiyosun ama benim gibi biri için niye geleceğini mahvediyosun.
KEREM:Aslında haklısın bana yaptıklarından sonra bu en çok benim hakkım . Öbür dünyada bana yaşattıgın acılar senden çıkcak zaten başkada bir sözüm yok.
AYDAN:Yapma oğlum öyle deme.
KEREM:Ne dememi bekliyodun anane senide babamıda affetmiycwm baba niye diyosam bir baabalığınımı gördüm Kemal Bey ide affetmiycem.
Kemal beyin kalbi duruyor
ALP:Babaaa.
AYDAN:Kemal.
Kemal öldü.
2 gün sonra cenaze oldu cenazede şirket çalışanlarıda vardı Handede o şirkette çalısıyordu. Oda cenazedeydi Kereme baş sğlığı diledi Kerem yolda karşılaşdığı kadının o olduğunu anlamadı  Handede anlamadıo olduğunu cenazeden dolayı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAPIYI AÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin