1.Bölüm

177 4 0
                                    

Sıcak bir yaz akşamı gece kavruluyor uyuyamıyorum. Oturduğum koltuktan kalkıp teras katta olan yatak odamın balkonuna çıktım gece olmasına rağmen her yer cıvıl cıvıldı. Bu arada evim sahille neredeyse sıfırdı kumsalla aramızda tam 50 metre var. Kumsalda insanlar gitar çalıp şarkılar söylüyorlar. Dolaptan serinlemek için biraz bira getirdim yanıma ve sahilden gelen seslere eşlik etmeye başladım. Alkol etkisini gösteriyor gibiydi ama beni sarhoş eden alkol olmayacak. Benim adım ise Yalın. Yanlız yaşayan 20 yaşında uzuna yakın siyah saçları olan kara gözlü atletik bir biriyim. Babamın adı Tamer, annemin adı Selvi. Doğum yerim İstanbul Beşiktaş. Memleketim ise şuan yaşadığım yer olan Antalya. Ailemden 2 yıl önce ayrıldım. Üniversite okumak için Antalya'ya memleketime yerleştim. Ailemin bana desteği her zaman çok oldu. Varlıklı bir ailem var. Babam bir armatör annem ise babamın okumakları için yardıma ihtiyacı olan insanlar adına kurduğu vakfın müdürlüğünü yapıyor. Annemle babamı bu konuda çok takdir ediyorum. Çünkü fiziksel sorunları olan insanların bir engelli olmadığını, onların her zaman yanında olacağını ve bu engelleri birlikte aşacağımızı öğetirler. Kumsaldan gelen sesler durmuştu ve bu benim tam havaya sokmuşken kendime getirdi. Kalkıp yatağıma uzandım ve yarın ki zorlukları yarına bırakıp uyumaya karar verdim.

# BenimkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin