Tryndamere Çocuk Çağında

44 1 0
                                    

Tryndamere o zamanlar daha 12 yaşındaydı ve babası onun ileride çok üstün bir savaşçı olacagını düşünüyordu.Tryndamere şimdiden büyük ustalardan dersler görüyor,teknikler uyguluyordu.Bir gün Tryndamere Noxus'lu Sion'dan ders alırken birşey fark etti.Aatrox ve Tryndamere'nin babası birşeyler konuşuyordu.Tryndamere'nin babası ''Sen nasıl ölümcül bir darbe alınca tekrar canlanıyorsun ?'' Aatrox sessizleşti ve cevap vermeden odadan çıktı.Tryndamere'nin babasıda gittikten sonra Tryndamere Aatrox'un yanına yaklaştı ve ''Ölümsüzlük formulünü bana ögretir misin'' Aatrox şoke oldu ve onu odasına çagırdı ve ona ''Bak evlat kim Piltover'daki Sejuani'yi yenip onun hayvanın gözünü alırsa o 5 Saniyeligine ölümcül bir darbe aldıgında ölümsüz olabilir'' Tryndamere çok öfkelenmişti Sejuani'yi yenmek istiyordu ve Lig'de bir maç düzenledi.İzleyiciler Sejuani'nin rahatlıkla alıcagını düşünürken,Tryndamere'ye babası Barbar'ların en büyük silahını verdi ve Tryndamere Sejuani'yi karşısına çagırdı.Sejuani'elindeki kaya parçasını çevirerek Tryndamere'nin üstüne gelsede Tryndamere tek vuruşla Sejuani'yi hayvanından indirdi ve Tryndamere elindeki büyük Barbar silahını hayvanın gözüne soktu ve gözü çıkardı.İzleyeciler bu acımasız küçük çocuğa çok öfkelenmişti ama bir ışık parlıyordu sanki,sanki Tryndamere'ye birşey oluyordu.İlk önce gözleri kan çanağı gibi doldu sonrada kalbine yeni bir giriş eklendi.Tryndamere sanki değişmişti savaş devam ediyordu Tryndamere Sejuani'yi birde az kalsın öldürüyordu,savaşı Tryndamere kazansada halk bu çocugu asla unutmayacaktı ve intikam isteyeceklerdi,ama halk bilmiyordu ki bu çocuk bir kaç yıl sonra başlarına çok dertler açacak ve şehirdeki insanları acımadan tek tek öldürecekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tryndamere'nin ÖlümsüzlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin