Osveta dolazi

79 3 0
                                    

Djevojčica Eva je patila od tuge jer njena najveća simpatija Tristan ne prepoznaje znakove koje mu šalje. Jadna Eva, prelivena suzama, začuje šum. Prozor njene sobe se lagano otvori. U sobu uđe posebna kiselasto slatkasta aroma. Znala je odmah. To je bio Šrek.

Čuo ju je kako plače i nježno se na vrhovima prstiju došeta do njenog kreveta. Čvrst zanosan ogar zagrne ju svojim snažnim ojačalim rukama dok joj kosom prelazi svojim nježnim sposobnim prstima. Eva se osjeća već malo bolje i sigurnije uz njegovu prisutnost, no i dalje ju muči njen problem. Milosrdan Šrek uvijek želi pomoći riješiti njene probleme. Eva začuje njegov božanski zavodan glas kako promoli iz njegovih krupnih usana. Zatim izviri njegov ugodan dalmatinski naglasak: "Evice draga, 'naš da mi možeš da sve rečeš ća te mući. Uvik sam tu za tebe mala."

Eva mu bez ikakve pomisli sve ispriča. Kako je nezadovoljna što ju Tristan ne zamjećuje, kako izlazi s drugim curama i svašta još. Šreku njegov širok osmijeh padne i pretvori se u mrzovoljno ogarsko lice. Bilo je to lice koje govori: "Za marendu ću te poist". Ljut Šrek skoči s kreveta i punašno klekne pred malešnom i slabašnom Evom. "Zaklinjem ti se, Evico draga, da ću ga nać' i poist za tebe. Ako je pravo muško borit će se, ali ako ne, onda ni ne zaslužuje tvoju ruku.". Nakon toga on nestane bez traga.
Eva postane još više zabrinuta jer zna da Tristan neće pobjediti u borbi s najopasnijim i najmuževnijim ogrem Šrekom.

Šrekova osveta otišla u krivom smijeruWhere stories live. Discover now