"Ece gel bize Gece ile" dedi Enes. Her zaman aynısını yapıyordu. "Enes ses kes" dedi Ece. Ece benim en iyi arkadaşımdı. Bende Gece oluyorum. Enes'te benim ismim ve Ece'nin isminin uyumundan dolayı bize böyle diyordu. "Enes sana burdan bi korum Jüpiter'den Mars'a ordan Kars'a uçarsın ha" dedim Enes'e. Enes'te benim en iyi arkadaşım. "Kızlar hadi ağaç oldum gelinde gidelim artık şu plaja" diye bağırdı aşağıdan Cemile teyzem. "Enes kız oldun bakıyorum" dedi Ece. "Cemile Teyze ayıp oluyor ama" diye bağırdı Enes bir yandanda merdivenlerden iniyorduk. "Hadi hadi düşün önüme" dedi Cemile teyzem. Sitenin kapısını açınca çıkan mükemmel (!) sesin ardından plaja doğru yola çıktık.
"Ve Enes Gece'ye çalım atıyor, Ece, Ece karşıdan geliyor. Enes müthiş bir hareket ile Ece'den kurtuluyor. Karşıda şemsiye direği var. Enes topu aradan geçiriyor ve gol oluyor. Enes... Enes müthiş Enes harika Enes mükemmel ve Enes'in kız arkadaşı yok" dedi Enes. Sanırsın Esra Erol'dayız. "Ben senden daha iyi oynarım hacı" dedim Enes'e alayla. "Gel Gece gel gülüm" dedi Enes. Topu kumun üstüne koydu. "Şu plaj şemsiyelerinin arasına şut çek" dedi Enes. Bir havayla ayağa kalktım. Şutumu çektikten sonra plaj şemsiyelerinin arasından geçmek yerine üstünden geçip baklavalı taşın baklavalarına geldi. "Arkanızı dönün konuşuyormuş gibi yapın millet" dedi Enes. Bizde arkamızı dönüp birşeyler konuşuyormuş gibi yaptık. Baklavalı taş etrafına bakınıp önüne döndü. "Hadi hadi ufaktan kaçalım" dedim ve bunun üzerine Cemile Teyzem plaj çantalarını toplarken bizde eve doğru yola çıktık.
"Ben böyle bir Dünya'da yaşamak istemiyorum" dedim bağırarak. "Lanet olsun bu Dünya lanet olsun bu hayat Zayn geri gel" diye bağırdı Ece. Tuvalet kadını alıp kafama doladım. "Hepsi o Perrie çiyanı yüzünden" dedim. Zayn gitmişti. ZAYN ONE DIRECTION'DAN GİTMİŞTİ! "Gitti, gitti gitti gitti" dedi Ece. "Angaranın baglarıda buglum buglum yogları" diyen Enes'in ardından yerle öpüşen bir ben. "Lo Enes sus"diyen bir Cemile Teyzem. "Zayn mi geldi?" Diye anıran bir adet Ece. İşte bu gariban kızlarımız gözlerini açarak uyandı. "Giyin mayoları denize gidiyoruz" dedi Hayat. Hayat mı? Odamın kapısını açtığım gibi bizim gurubun parçası olan Hayat'ın üstüne düştüm. "Hayat" dedim anırarak. "Lo Hayat" dedi Ece ve bizim yanımıza gelerek sarılmamıza katıldı. "He bende kendi kendime sarılırım" diyen Enes'in ardından onuda aramıza aldık.