İzmir ~2~

50 6 2
                                    

"This is Justin Bieber. He's my boyfriend and he is very handsome" diye bağırdım. Karşı Apart'ta oturan Pembe teyze bize gelmiş Enes'le konuşuyorlardı. Ece Zayn'in geri gelmesi için internette bir şeyler yapıyordu. Hayat yarım saattir annesiyle konuşuyor Cemile teyzem ise odasında kitap okuyordu. Ben ise televizyonda Doktorlar izliyorum.

YAZ GEL

DENİZ GEL

SICAK GEL

DONDURMA GEL

BAKLAVALI TAŞLAR GEL

HADI DOKTORLAR SENDE GEL

Bu doktorlar sayesinde gerçek doktorlardan farkım yoktu. Televizyonu kapattım ve Eneslerin yanına gittim. Pembe teyze bir Şeyler anlatıyor. Enes ise hayattan bezmişçesine dinliyordu. "Ha birde n'olmuş biliyor mu sun?" Dedi Pembe teyze. "Hadi onuda anlat tam olsun" dedi Enes bıkkınlıkla.
"Anlatıyom"

"Anlat"

"Anlatıyom"

"Anlata bitsin"

"Anlatıyom bak"

"Anlatsana be kadın"

"Aman ne barıyon anlatıyom. Yan gomşunuz Ayşen perdelerini değiştirmiş" dedi Pembe Teyze. Enes ayağa kalkıp Koşarak balkondan içeri girip hayla telefonla konuşan Hayat'ın arkasına saklandı. "Ay aman ben gidiyom bu kadar dedikodu bana yetmez Esralar'da da biraz dedikodu yapıyım gari" dedi Pembe teyze ve çantasını alıp gitti.
"OH

MY

ALLAH

Hiç gitmeyecek sandım be" dedi Enes. "Hadi inşallah olucak olucak o benim olucak" diye böğürdü Hayat. Bu telefonla konuşmuyormuydu? "Hayat" dedik Enes ile aynı anda. Böylede birbirimizin aklını okuruz nokta. Vazgeçtim ünlem! "Akıl millet akıl. Pembe teyzenin dedikodularından böylede kurtululur. Annemle konuşmuyordum. Müzik dinliyordum" dedi Hayat. Ona vay şeytan bakışı attım. Merdivenlerden gelen sesle arkamı döndüm. Ece gelmişti."Millet hadi gezelim" dedi ve ayakkabılarını giydi. Ele başımız olan Enes ayağa kalkınca bizde ayaklandık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İzmirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin