Pravda nebo osud?

467 17 4
                                    

Jmenuji se Stella.
Je mi 17 let.
Poslední dobou jsem stále na youtube.
Jednoho dne jsem si řekla,že se podívám na toho Jirku Krále, nebo jak se jmenuje.
Viděla jsem ho v pořadu ,,Farma" Zalíbil se mi, a proto jsem ho začala sledovat.
Začalo to sledováním jednoho videa za týden, potom 2,3,4,5 a tak to šlo dál a dál.
Rozhodla jsem si ho přidat na Instagram, Facebook, Ask a dokonce i Twitter.
Začala jsem ho poznávat víc a víc. Začla jsem sledovat livestreamy s Gejmrem.
Nakonec jsem se rozhodla, napsat mu dopis.
Napsala jsem asi tohle: Milý Jirko, píšu ti proto, že ............
Takhle jsem psala až z toho byly dva papíry formátu A5.
Trvalo to týden, než jsem se rozhodla ho poslat.
V pátek jsem vzala Pennyboard a dopis, a rozjela jsem se.
Kolečka se smekala po písku,ale já stále jela, protože jsem věděla, že ten dopis musím odeslat.
Nakonec jsem ho vyndala z kapsy a řekla ,,Šťastnou cestu" a hodila jsem ho do schránky.
V úterý jsem přišla domů a šla jsem shlídnout všechny sociální sítě.
Nakonec jsem šla na Instagram.
Jirka Král přidal fotku jak hraje Bloodborne.
Zakoukala jsem se na fotku a ....... ,, Sakra na tý fotce je můj dopis.'' vykřikla jsem přes celý dům.
Řekla jsem si: ,,To snad nemůže být pravda.''
Že by se ke mě přeci obrátilo štěstí.
Asi jsem se zbláznila. Já ho žeru.
,,No sakra! Vypadla elektřina. Néé. Jirka má livestream z televize. To je schválně?!?''
Doufala jsem, že nahodí elektřinu zpět, ale nestalo se.

Co se stalo potom.....

Sen jménem JirkaKde žijí příběhy. Začni objevovat