愛愛愛
ʏ/ɴSiedziałam w wielkiej sali, czekając na pozostałe drużyny. Pierwszą drużyną, jaka pojawiła się tuż po mnie, była drużyna Gaary. Oczywiście nie chciałam nawiązywać z nim kontaktu, przez reguły panujące na terenie lasu. Nie powinniśmy ufać nikomu. Nie chciałam, aby potem wyszły na nasz temat plotki.
Gaara wystarczająco dużo w życiu usłyszał.
Nie wiedząc, co innego mam robić, położyłam się i próbowałam usnąć. Zrobiło mi się troszkę zimno, więc skuliłam się i starałam się zatrzymać ciepło w moim ciele. Pomógł mi w tym kocyk z piasku, który owinął się wokół mojego ciała.
ɢᴀᴀʀᴀ
"Chyba mówiłeś prawdę. Naprawdę zależy ci na tej dziewczynie." skomentował Kankurou, a ja delikatnie uśmiechnąłem się.
'Zdołała w tak krótkim czasie mnie odmienić. To z pewnością jest miłość.' pomyślałem i obserwowałem jak Y/N smacznie śpi.
ᴛɪᴍᴇ sᴋɪᴘ
ʏ/ɴObudziłam się na zimnej podłodze, trzymając dłoni Neji'ego.
"Mogłeś mnie obudzić." mruknęłam, a on puścił moją rękę i uśmiechnął się.
"Nie chciałem ciebie budzić." odparł, a ja podniosłam się i otarłam oczy. Musieliśmy zejść na dół, gdyż wszyscy wcześniej zebrali się tam, aby słuchać zasad egzaminatora.
"-Chodzi mi o prawdziwy cel tego egzaminu. Dlaczego robimy egzamin łącznie z innymi wioskami. Żeby 'utrzymać dobre relacje między sprzymierzonymi wioskami' i 'zwiększyć poziom ninja'. Nie pozwól oszukać się tym przyczynom. Ten tak zwany 'Egzamin', jest streszczeniem wojny pomiędzy sprzymierzonymi państwami. Jeśli cofniemy się w czasie, zjednoczone państwa właśnie teraz, były sąsiednimi państwami, które w kółko ze sobą walczyły. Żeby uniknąć militarnych strat, państwa ustalały, gdzie mają odbywać się walki. Takie były początki Selekcyjnego Egzaminu na Chuunina. Ten egzamin ma na celu wyselekcjonować tych, którzy są godni miana Chuunina, ale chodzi jeszcze o to, że jest to także miejsce, w którym ninja walczą i niosą godność swojej wioski. Władcy feudalni i znani ludzie z najróżniejszych krajów, którzy mogą być potencjalnymi klientami, są zapraszani na ten egzamin jako goście. Tak więc władcy feudalni z krajów ukrytych wiosek i najlepsi ninja będą oglądali wasze walki. Jeśli wystąpi znacząca przepaść w sile między krajami, te najsilniejsze będą zalewane misjami. Jeśli kraj będzie postrzegany jako słaby, ilość jego misji spadnie. W tym samym czasie kraje mogą pokazać swoim sąsiadom, jak ich wioska urosła i jak doskonałą potęgę militarną posiada. Innymi słowy, mogą one wywrzeć na nich wielkie ciśnienie" wytłumaczył Hokage.
„Więc dlaczego mamy walczyć, ryzykując nasze życie?" spytał zirytowany Kiba.
„Potęgą kraju jest potęga wioski. Potęgą wioski jest potęga ninja, a prawdziwa siła ninja rodzi się tylko w walce na śmierć i życie. Ten egzamin to także pokaz siły ninja poszczególnych krajów. Od kiedy ten egzamin jest walką z życiem na szali, ma jakieś znaczenie... Przez to wasi poprzednicy walczyli i śnili, żeby brać udział w egzaminie na Chuunina" odparł Hokage.
„Ale dlaczego mówiłeś, że jest on po to, żeby promować dobre relacje?" zapytała TenTen.
„Mówiłem wam na początku, żeby nie dać się oszukać tym przyczynom. Zwyczaj ratowania komuś życia i walki na granicy to jest dobra relacja w świecie ninja. To jest walka na śmierć i życie dla swoich snów i godności wioski" odpowiedział staruszek.
CZYTASZ
Dotyk || Gaara x reader ||
Fanfiction⚪️ | Dotyk jest czymś, czego każdy potrzebuje. Wyraża uczucia oraz przekazuje wsparcie. Dzięki niemu dowiadujemy się więcej o osobie, którą kochamy. Dotyk zbliża do siebie i uszczęśliwia. Bardziej niż niejedno, wspaniałe słowo. Dzięki niemu możemy...