Yeni ev

91 2 2
                                    

Yeni bir şehir yeni bir ev .Ne kadar acınası bir durum.Bodrumdan taşınmak bana çok ağır geliyor.Gittiğimiz yer kötü değil ama olsun.İstanbul'a gidiyoruz.Babamın işi yüzünden.Bir yerde sabit kalamadık.Sürekli bir yere taşınıyoruz.Ne olur bu son olsun.Evimiz güzel.Odam çatı katından tam istediğim gibi.Televizyonum var.Her yer siyah kırmızı.Nedir bendeki bu siyah kırmızı aşkı?

Yan tarafamızdaki evde Babamın o hep bahsettiği ama hiç görmediğim ortağı var.Birazdan onlara gideceğiz ve hazırlanmam gerekiyor.

Düz siyah uzun saçlarımı güzelcene taradım.Üstüme kırmızı salaş bir şey giydim altıma siyah şort.Siyah konverslerimi giydim.Makyajımı yaptım ve hazırım.Yavaş yavaş aşağı indim annemler beni bekliyorlardı.

''Sonunda geldin Deniz.'' dedi annem.

''Anne sende 2 saat hazırlanıyorsun kabul et yani sadece 10 dakika geç kaldım.''

''Tamam hadi gel küçük hanım'' dedi babam.

Kapılarının önünde durduk ve babam kapıyı çaldı.Kapıyı açan kişi tam bir meteordu.Siyah uzun saçlarını hafif bir şekilde havaya kaldırmış.Üstüne Mavi gömlek altına siyah dar pantolon.Çok yakışıklı.

''Buyrun bizde sizi bekliyorduk,hoşgeldiniz'' dedi 

Sesi muhteşemdi.Kusursuzdu.İçeri girdikten sonra kendini tanıttı.

''Merhaba ben Emir.''dedi o muhteşem sesiyle.Ukalaca tavırlarıyla.

Bende kendimi tanıttım.

''Merhaba benimde adım Deniz.''dedim.Verdiği tavırın aynısını sergiledim.Bu zalim dünyada herşey karşılıklı Bay Ukala dedim içimden.

ve elini uzattı sıktım.Emir'in annesi yani bildiğim kadarıyla  Ela teyze çok güzel yemekler hazırlamış.Bilmiyorum bu aileyi çok sevdim.Emir biraz ukala ama olsun.Yemekten kalktıktan sonra oturduk.Emir

''Ben arkadaşlarımla buluşmaya gidiyorum,kusura bakmayın''dedi

Ela teyze ''Deniz'ide götür hem arkadaş edinmiş olur'' dedi

Emir istemeye istemeye benide yanında götürdü.Çok güzel bir yerdi.Yemyeşildi her yer.Oraya gittiğimizde 5-6 kişi vardı.

Emir beni tanıttı.Sonra gruptakiler tek tek kendilerini tanıttılar.

''Selam ben Yiğit.Grubun en eğlenceli kişisiyim.'' Saçları uzun kahverengiydi.Gözleri ela esmer biriydi.Çok tatlıydı ve sempatikti.

''Selam ben Berk buda kız arkadaşım Eylül tanıştığıma memnun oldum'' 

Çok tatlılardı,çok yakışıyorlardı.

''Ben Demir '' 

''Bende Mert tanıştığıma memnun oldum prenses '' dedi.Sarışın olan.

''Ben Beril tanıştığıma memnun oldum'' dedi.

Hepsi çok iyi birine benziyorlardı.Yiğit Emir'e  sevgili misiniz manasında bir bakış attı.Emir bir şey demedi.Oturduk hep birlikte.Bir süre sonra Berke ''Hadi biraz müzik istiyoruz dedi''

 Emir gitarı eline aldı.Çok şaşırmıştım bu ukala ve odunsu yaratıktan nasıl bir şey çıkacak ki? Ama sesi kusursuzdu.Emir  hem gitar çalıyor hem şarkı söylüyordu.Sesi muhteşem.Yiğit bana dönüp ''Sesin güzel mi yani bir yerde şarkı falan söyledin mi hiç?'' dedi

''Arkadaş ortamında söylüyordum beğeniyorlardı'' dedim.

'' O zaman bizim için bir şarkı söylesene''dedi Mert.Peki dedim.

''Tarkan'ın İnci Tanem şarkısını biliyor musun'' dedim Emir'e oda ''biliyorum'' dedi.Söylemeye başladım.Emirde bana eşlik ediyordu.Çok güzeldik.Saat ilerleyince Emir 

''Biz gidelim artık'' dedi.

Gruptakilerle vedalaştıktan sonra eve doğru yürümeye başladık.Emir hiç konuşmadı.Eve geldiğimizde sadece iyi geceler dedi.

Eve geçtiğimde annem meraklı gözlerle bana bakıyordu.

''Yeni arkadaşlar edindin mi?''dedi

''Evet anne iyi geceler çok yorgunum uyuyacağım'' dedim.

Sabah kalktığımda telefonuma baktığımda bilmediğim bir numaradan mesaj vardı. '' Saat 12'de seni dünkü yerde bekliyoruz.''

''Geç kalma cağnımm. '' Telefona bakıp sırıttım. Mesaj Yiğit'ten gelmişti.Dün tam eve dönerken numaramı almıştı.

Hemen en sevdiğim baskılı t-shortumu giydim.Altınada kot şortumu.Saçlarımı tarayıp aşağıya indim kahvaltı yaptım.Odama geri çıktığımda telefonumda yine bir mesaj ''Geç kalıyorsun ''.

Hemen makyajımı yaptım ve kendimi dışarı attım.Bizimkilerin yanına gittim.Bizimkileri diyorum artık sanırım beni gruba almışlardı.Yanlarına gittiğimde hepsinin motoru vardı.Ben dün niye hiç motor görmemiştim peki? Neyse yanlarına gidip ''merhaba'' dedim.Konuşmaya başladık falan 

Yiğit '' Ne yapıyoruz canolar'' dedi.Canolar dedikten sonra gülmüştüm.Garibime gitmişti.

Berke '' Bir iki tur atalım sonra tepeye çıkalım'' dedi

Tabi bu tepe neresi ben bilmiyorum.Neyse herkes motorlarına bindi.Tabii bende Emir'in arkasına binmek zorunda kaldım.Korkuyordum onca yıldan sonra ilk defa motora bindim.O acıdan sonra çok zor oldu.Emir'e sıkıca sarıldım.

-3 YIL ÖNCE-

''Kerem lütfen yavaşla çok hızlı gidiyoruz'' dedim.Yollar çok kaygandı.Kerem  çok sinirliydi.Bu motora hiç binmemeliydik diye düşündüm içimden.Kerem'i sakinleştirmeye çalışıyordum.Annesini başka bir adamla görmüştü kolay değildi.Sıkıca sarılıyordum ona.Sakinleşmesi için herşeyi söylüyordum.Gece olduğu için çok karanlıktı.Önümüze birden bir araba fırladı ve kaza yaptık.Benim sadece kolum kırılmıştı bide ufak defek yaralarım var.Yinede kontrol için tutuyorlar.Kerem'i çok merak ediyordum.Annemlere sorduğumda ''ayağı kırılmış gelemez ama durumu iyi.'' diyorlar.Ben gitmek istediğimde izin vermiyorlardı.Annemler odadan çıktığı an dayanamayıp kalktım ve doktorun yanına gittim.Kerem'in durumunu öğrenmek için.


Ads by GreatSave4UAd Options



Duyduğum şey karşısında kendimi yere attım. ''O hastayı kaybettik'' .

''Hayır o gidemez beni bırakamaz.Yalan söylüyorsunuz o ölmedi.'' diye bağırıyordum.Ben.Ben ilk aşkımı kaybettim.Son kez seni seviyorum bile diyemedim.en son ''Hani beni bırakmazdın sevgilim?Hani hiç gitmezdin?Ne oldu? Bir şey mi yaptım sevgilim? Bir şey yaptıysam özür dilerim.Ne olur geri gel'' dediğimi hatırlıyorum.Biz daha evlenicektik.Bir tane kızımız bir tane oğlumuz olacaktı,beraber yaşlanacaktık.Gidemez hayır şaka yapıyorlar.O beni bırakmaz.

Aylarca odamdan çıkmadım.Sürekli ağlıyordum.Ve ondan başkası olmamıştı hayatımda.


UKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin