Yerin dibine girmek istiyorum

98 1 0
                                    

Emir'den 

Ben dedim bu kız sarhoş olur diye beni kimse dinlemedi. Bide erkeklerin arasında dans ediyor. Bir insan hiç mi değişmez? Ana sınıfından beri onu görmemiştim.O zaman çocuktuk sadece ondan hoşlanıyordum.

''Yiğit git şu kızla ilgilen '' dedim. Biraz daha dans ederse delireceğim. Ve onunla dans eden herkesi öldüreceğim. Aşık mıyım ben bu kıza? Yok ya, tamam zamanında hoşlandım falan ama aşk yoktur. Yiğit Deniz' in kolundan tutup yanımıza doğru getirdi.

Deniz '' Siz kimsiniz yeeaaaaaaa'' demeye başladı. Bir insan bu kadar sarhoş olabilir mi? Deniz yanıma gelip '' oyyyy sen ne kadar yakışıklısın. Allah sahibine bağışlasın..''

'' Benim sahibim falan yok '' dedim

'' O zaman Allah seni bana bağışlasın yakışıklı '' deyip dudağıma yapıştı. Ona karşılık vermedim. Çünkü o sarhoş ve ben bu durumu kullanamam.

''Neden karşılık vermedin yakışıklı beğenmedin mi'' dedi

Hiç bir şey demedim. Deniz'i kolundan tuttum. Demir peşimizden geliyordu ki ona dönüp

''Gelme eve götürüyorum.'' dedim sinirle. Niye sürekli bu kızın peşinde ki bu çocuk? Neyse Deniz nerdeyse bayılacak gibiydi. Yürüyemiyordu . Bu yüzden kucağıma aldım motora doğru yürüdüm. Bu şekilde onu arkama bindiremem. Bu yüzden onu önüme aldım ve o da kafasını göğsüme yasladı.

'' Sakın kıpırdama '' dedim ve motoru çalıştırdım. 3-4 dakika sonra Deniz'e baktığımda nerdeyse uyuyacaktı. Gözleri nerdeyse kapanıyordu. Eve geldiğimizde onu kucağıma alıp evine doğru götürdüm. Bu sırada kulağıma yaklaşıp

'' Senden hoşlanıyorum'' dedi. Bu duyduğum gerçek miydi? Yoksa kafası güzel diye mi böyle söylüyordu? Evin kapısını açınca annesi Deniz'i sarhoş bir şekilde kucağımda görünce şok oldu. İçeri geçip Deniz'i yavaşça yatağına yatırdım. Çok güzel uyuyordu. Annesine dönüp

'' Merak etmeyin birşeyi yok. Sadece 2-3 bardak içti bünyesi alışık olmadığı için sarhoş oldu. Sabaha düzelir '' dedim Duygu Teyze tamam dercesine başını salladı.

'' iyi akşamlar '' dedim ve eve gittim.


Deniz'den  


Uyandığımda kendimi yatağımda buldum. Nasıl geldim ki ben buraya? Başım çok kötü ağrıyor. Başımı kaldıramıyorum. Sanki başımın içinde inşaat makineleri var. Düne dair hatırladığım tek şey barmenden viski istediğim. Sonrasını hatırlamıyorum. Saate bakmak için telefonu elime aldım. 2 Mesaj vardı.Hemen mesajları açtım ve okumaya başladım. Biri Beril'den di. Diğeri kayıtlı değildi. İlk önce Beril 'in kine baktım ve bakmamla donup kalmam bir oldu.

  '' Günaydın bu mesajı sabah göreceğini biliyorum. Dün gece yaptıklarını da hatırlamayacaksın. Dün gece ne yaptın bilyor musun? Emir'in dudağına yapıştın. '' Hadi canım. Bunu yapmış olamazdım demi? Yapmamışımdır yaa. Beril söylediğine göre yapmışım. Offf sarhoş olunca içimdeki sürtük ortaya çıkmış. Ben şimdi Emir'i mi öptüm?? Keşke içmeseydim. Acaba o karşılık verdi mi? Nasıl bakacağım ben Emir'in yüzüne, diğerlerinin yüzüne? Aklıma diğer mesaj geldi.Telefonu elime aldım ve mesaja baktım.

'' Uyandığında beni ara.Emir '' Ben seni hangi yüzle arayacağım? Arayamam. Şu an bile yanaklarımın kızardığını hissediyorum. Nasıl yaparım ben bunu ya offf. Kapı çalmaya başladı annem açar dedim ama sanırım evde kimse yok. Koşarak kapıyı açtım. Açtığım an dondum kaldım. Ve kapıyı geri kapattım. Kapının arkasından seslendi.

UKALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin