Cap. 2

322 26 6
                                    

7:00

Ceasul meu a sunat si m-a trezit dintr-un somn foarte placut. Aseara, petrecerea a decurs exact asa cum trebuia. Eva mi-a spus ca multi din scoala ar da orice pentru inca o petrecere de genul acesta. Hm, poate la anu. .

Inceputul saptamanii avea de gand sa inceapa si eu nu aveam niciun chef de asta. Totusi, m-am dus in baie m-am spalat pe dinti , am facut un dus si m-am indreptat catre dulapul cu haine. Am luat niste blugi cu un tricou funny si mi-am prins parul intr-o coada. Mi-am luat geanta cu carti si am coborat scarile.

In bucatarie era tata care vorbea la telefon.

-Da, ti-am zis ca o sa fiu mai atent data viitoare, zice tata la telefon.

Cand m-a zarit a lasat telefonul jos si a venit catre mine.

-Neata , Annie, toate bune?

-Da, cu cine vorbeai la telefon?

-Cu seful meu , niciodata nu e multumit. Apropo, astazi n-o sa pot sa vin sa te iau de la scoala am treaba la servici. O sa ajung tarziu acasa.

-E ok, cred ca o sa iau autobuzul.

S-a uitat la mine si mi-a zambit apoi mi-a deschis usa de la intrare spunandu-mi sa ma grabesc c-o sa intarzi la scoala.

***

Ajunsa la scoala, toti se uitau la mine. Unii mai aveau curajul si sa-mi vorbeasca despre petrecere cum ca a fost una geniala, eu doar le zambeam si imi vedeam de drum. De la capatul holului am vazut-o pe Eva care alerga spre mine razand.

-Annie, e un coleg nou care a avut tupeul sa-i comenteze lui Harry .

Harry este cel mai rau tip din scoala, crede ca el e "regele scolii" si ca totul ar trebui sa fie dupa cum vrea el . Toti se sperie de el , si de fiecare data elevii noi incearca sa-i comenteze dar nu scapa teferi.

-Serios? Unde?

-Afara, vino sa vezi.

M-a tras de mana si m-a dus in spatele scolii. Mai multi elevi formau un cerc si banuiesc ca in mijlocul cercului erau Harry si cu noul coleg.

-Intalnesc ca tine peste tot, chiar crezi ca poti veni aici si sa faci lege, baietas? se aude vocea lui Harry.

-Nu imi e frica de tine, spune noul coleg.

Vocea mi s-a parut cunoscuta asa ca m-am apropriat mai mult , am impins cateva persoane pana am ajuns in mijlocul cercului.

-Harry, lasa-l in pace, zic eu curajoasa.

Se pare ca noul coleg era Brosh. Acel Brosh care avea un trecut la fel de dureros ca si mine.

Brosh, s-a uitat in ochii mei si mi-a zambit.

Harry s-a indepartat de el si a venit catre mine.

-Poate ca de data asta a scapat , dar nu vei fi mereu langa el ca sa-l protejezi, spune Harry.

-Atinge-te de el si ..

-Si ce ? zice el si imi sufla in fata .

Am vrut sa continui dar el deja plecase. Toata lumea se uita la mine si se mira de faptul ca eu Annie, i-am comentat lui. De parca ar fi nu stiu ce vedeta.

Brosh s-a ridicat de jos si a venit alergand spre mine.

-Annie, mersi dar nu aveam nevoie de ajutorul tau , spune Brosh.

-Oh, ba da aveai. Harry e cel mai rau tip din scoala, nu stiu ce putea sa-ti faca daca eu nu veneam acolo .

-O sa incerc sa stau departe de el atunci.

-Si , te-ai mutat aici..la liceul Whitmore?

-Daa.. tatal meu adoptiv m-a transferat aici , sper ca o sa ma descurc..

I-am zambit ..el a facut acelasi lucru iar apoi clopotelul a sunat si toti elevii s-au indreptat spre sala lor de clasa.


*******

*******

Orele au trecut asa de repede, nici nu mi-am dat seama. Tata a zis de dimineata ca n-o sa poata sa vina sa ma ia asa ca m-am dus spre statia de autobuz, impreuna cu Eva.

-Esti nebuna? zice ea deodata spre mine .

-De ce? zic eu strambandu-ma.

-Cum ai putut sa te opui lui Harry? Se spunea ca el ar putea fii indragostit de tine si tu acum ai distrus orice sentiment pe care el il putea avea pentru tine.

-Nu-mi pasa de sentimentele lui, e un nemernic. Brosh nu merita asta.

-Care e treaba cu Brosh asta?

-A trecut prin acelasi lucru cu parintii lui..ei au murit acum 5 ani, si nu stiu..simt ca avem foarte mult lucruri in comun.

-In fine, zice ea si se ridica in picioare.

Deodata o masina rosie, foarte scumpa se opreste in fata statiei. Geamul se deschide si privirea lui Brosh din interiorul masinii purtand niste ochelari de soare se zareste.

-Ce masina, se aud persoane in jurul meu .

-Annie, te duc eu acasa? zice Brosh razand.

-Aa...ok. Eva , vii ?

-Nu..prefer sa iau autobuzul .

Brosh mi-a deschis usa si eu am intrat in masina.

-Nu stiam ca ai o masina , spun eu uitandu-ma prin ea.

-Ei bine..parintii mei adoptivi au bani .

Eu am inceput sa rad si sa privesc pe geam.

Ajunsi in fata casei mele , Brosh a coborat din nou si a venit sa-mi deschida usa . Eu am soptit un simplu "Multumesc" .

-Ei bine..zice el .

-Ne vedem maine la scoala ! zic eu mergand spre usa de la intrarea casei mele.

-Desigur, zice el si intra in masina pornind motorul .

Usa de la intrare era deschisa, m-am descaltat si l-am vazut pe tatal meu care se uita la televizor. El vazandu-ma a venit si m-a pupat pe frunte si a inceput sa vorbeasca.

-Autobuzul nu a ajuns inca, ai venit pe jos ? zice el .

-N-nu, Brosh m-a adus acasa cu masina lui.

-Brosh , zice el si suspina, am crezut ca tu si el nu sunteti prieteni.

-Da..dar astazi s-a mutat la liceul meu si i-am aratat putin imprejurarile.

Tatal meu a scos un zambet fals si eu nu am mai zis nimic si m-am indreptat spre camera mea.

M-am schimbat de haine ,si am aprins televizorul . Am vrut sa ma duc sa iau un mar de jos dar l-am auzit pe tatal meu vorbind la telefon :

-Esti nebun? Vreau sa stai departe de ea .

Am fugit in camera mea ca sa nu fiu vazuta de tata si am inceput sa ma gandesc. Cine era ea ? Eram eu ? Si mai bine zis ..cu cine vorbea el la telefon ..


Lost family.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum