Ma trezesc din patul meu pufos cu zambetul pe buze. Niciodata nu m-am trezit mai fericita. Sunt pregatita sa trec peste tot, pentru ca tot ce a fost mai rau s-a terminat, sau cel putin asta simt eu .
Eu si cu Brosh ..pot spune ca acum suntem un cuplu, si suntem foarte fericiti asa.
Fac un dus rapid, iesind din baie cu prosopul pe cap si indreptandu-ma spre bucatarie. Acolo, tatal meu discuta ceva cu Harry . Cand m-au vazut au tacut. Ce vorbeau ei acolo?!
-Eu trebuie sa plec, se scuza Harry si iese pe usa.
Cea mai buna scuza, nu?
-Buna dimineata, Annie, spune tata si ma pupa pe frunte.
-Hei. Ce vroia Harry?
-Nimic important.
-Tata, sper ca nu incepem din nou cu minciunile.
-Scumpo , doar ai incredere in mine. Nu pot sa-ti spun acum , pentru ca nu ar mai fi surpriza , doar te rog nu te ingrijora.
Macar acum sa incerc sa am incredere in el fara nu stiu ce set de intrebari tampite.
Ma intind pe canapeaua din bucatarie, uitandu-ma la televizor si simt cum ochii mi se inchid din ce in ce mai tare pana cand ...
*
Ceasul era 15:26 . Am dormit ceva timp . Auzeam niste zgomote foarte puternice si deranjante de afara si sus la etaj. Prefer sa urc la etaj decat sa ies afara in acea caldura uriasa. Zgomotele se auzeau din camera de oaspeti intru acolo si il vad pe Brosh.
-Oh, ce m-ai speriat , suflu eu usurata.
Rade inofensiv si ma saruta pe obraz.
-Ce se intampla aici? zic eu uitandu-ma spre cele trei valize aruncate pe jos .
-Pai , tatal tau a hotarat ca eu si Harry sa ne mutam aici , ce zici?
Ochii imi sclipeau de bucurie si sper ca si Brosh sa fi observat asta. Iubitul meu , si cel mai bun prieten al meu sa locuiasca in aceasi casa cu mine? E cel mai bun lucru de pana acum . In fiecare dimineata o sa ma trezesc cu ei alaturi , o sa fie o vara uluitoare pentru ca sa nu uitam ca eu in toamna am sa plec la facultate alaturi de Brosh. Doi baieti si un barbat alaturi de fiica lui locuind in aceasi casa . Cine ar fi crezut?
-Annie ! Nu-ti place idea asta? spune el spargandu-mi gandurile din cap .
-Cee? Ba da. E cea mai tare idee, spun eu si ii sar in brate.
Usa se deschide iar privirea palida a lui Harry apare.
-Doar pe el il imbratisezi ? Acum ca v-om sta aici , voi fi putin gelos, zice el si rade.
Ma uit la Brosh care zambea apoi la Harry si apoi intram toti trei intr-o imbratisare placuta. Pana una alta , ei sunt singurii care mi-au mai ramas.
Imbratisarea noastra este intrerupta de un vibrat de telefon, telefonul meu .
"Annie, trebuie sa ne intalnim urgent in parc, Eva. "
Eva..
Le spun baietilor despre ce e vorba iar ei continua sa-si aranjeze hainele in dulap .
Imi pun geanta pe umar imbracata in pantaloni scurti si maieu, ies afara si intru in masina. Uitasem de ea, de masina mea. Apas pe acceleratie si conduc tare in bataile vantului.
CITEȘTI
Lost family.
RomanceIn sufletul unui tata este doar dorinta ca fata lui sa fie in siguranta. Ce se intampla cand defapt tatal nu este atat de sincer cu Annie? MINCIUNI, PROTECTIE, IUBIRE. -Credeam ca ma iubesti. -Am facut asta doar ca sa te protejez. Adevarul mereu i...