Hilangya rasa malu

44.8K 141 5
                                    

    kakak iparku berumur 45 ..berbadan mantap bontot yang besar..hitam manis..memiliki buah dada gebu lembut gila.puting coklat xbesar mana pun..tapi puas untuk di ratah ..l
    laki kakak iparku ini ada kencing manis..jadi aset abg ipar aku ni dah tak aktif setahun lalu...dah cuba ubat macam2 tapi xberjaya

pernah sekali kakak iparku kantoi whatsaap dengan laki lain..abg iparku menangis tapi nak  buat macamna dh aktif..sejak peristiwa itu kakak iparku dah xselingkuh ...dia pun  redha dia xkan dapat batang lagi.

sehinggalah covid baru2 ni

   
      Pengumuman PKP fasa satu Di kaca TV oleh Perdana Menteri Muhyidin ..Aku dam isteri tanpa buang masa terus kemas Baju untuk balik kampung malam itu juga..

Dalam perjalanan batang aku keras kerja dah lama tak dapat pantat..Aku tarik tangan bini aku memegang batang ku yg keras..bini turut sahaja..kemudian dia pun jilat kepala kote ku..perjalanan kami 4 jam untuk sampai ke kampung.jadi sempat la untuk aku pancut..

bini mula masukkan batangku yg keras tadi kedalaman mulutnya hingga habis semua batang ku di dalam mulut..kemudian dia gerakkan kepala dengan laju...Batang ku lencun dgn Air liur..

arghh laju sayang.....
xboleh nak tahan dah..
crettttttt  cret cret

aaku rasa pancutan petamañ sangat banyak tadi.sampai bini aku tertelan,

pukul 9 malam kami pun sampai di rumah kak Ngah.

'assalamualaikum  'kata ku
'waalaikumussalam 'masuk la kak ngah dok layan drama ni..

kami pun masuk..
wow kak ngah pakai baju kelawar nipis.
bini aku terus berlari ke tandas untuk cuci mani ku tadi.

aku sengaja duduk di makan manalatahu jap gi dapat tengok apam hitam manis ..

baru ni aku ada dengar cerita yang kak ngah aku ni ada skandal.. mungkin dia horny sangat2 kot...sbb abg ngah aku tak boleh bg dah...bang ngah da penyakit kencing manis..jadi batang dia dH tak berfungsi..

kak ngah kangkang  sampai teselak ke atas baju kelawar..mungkin  panas..mungkin juga dia xperasan aku di atas meja makan..jadi wayang free la untuk aku....masa tu bini aku tgh mandi
.bini aku kalau mandi memang lama..

kak ngah orangnya rajin bulu cipap pun dia potong nipis...tembam juga tundun kak ngah..mmg type aku juga ..
aku pun apa lagi ...pelan2 aku masuk tangan dalam seluar dan melancaap..sambil pandang cipap kakngah yg cantik di depan mata ku sekarang..
dalam hatiku' alamak iklan pula TV ni..mesti  dia tutup cipap dia''kecewala aku

tapi xdisangka2 kak ngah mengintil bji kelentit dengan terkangkang luas  pastu mata pejam dah gigit bibir.

kak ngah pun merengus sedap
ehmmp..ehmpppp.ehmmppp

kak ngah nak batang tu..sbb tu dia main sendiri..

aku pun berani kan diri merangkak  dengan perlahan kearahnya.kakinya masih terkangkang.. aku mencium wangi cipap kak ngah ..jantung ku berdegup kencang batangku mengeras macam kayu...
argh  xboleh jadi ni..aku terasa nak sangat jilat puki kak ngah..tp takut pun ada
..kalau dia marah dia report kat bang ngah mati aku..

akhirnya aku pun xtahan sangat dah tengok kak ngah mengerang manja..aku berani kan diri ..aku keluarkan lidah ku dah masuk kan ke dalam lubang puki kakngah yang basah gila...kak ngah  terkejut dan cuba menolak kepala ku...tapi x terdaya untuk menolak kerana dia dah menikmati jilatan aku yg rakus...

arghhh sedapnyaaààa....
erghhhhhh......lagi lagi lagi..
15mint aku jilat puki kakngah ..
kakngah lembik kerna klimaks bekali2 dgn aku
kakngah menarik rambut ku dengan manja..

...Where stories live. Discover now