lepas dr kejadian itu..ibu menghantar ika ke sekolah asrama penuh..ibu pun takut adik aku mengandung..dia tahu nafsu anak dia macamana..tp diam2 aku ada pergi melawat adik ku time cuti panjang...kami pun check in..smpai.cutinya habis..
dah dua bulan aku dengan ibu duduk sebumbung..
peraturan kami lepas pukul 10malam..kami perlu bebogel sampai pukul 6...
aku pun xrahu knapa aku xpnh jemu dgn badan ibu ku..
hari2 kami main...semua pelusuk rumah dh try..
tp cipaap dia buat aku candu..bila main air mani aku tak penah aku buang luar..semua dalam badanya..kadang2 dlm mulut...kadang2 dalam rahimnya...
kdn2 aku terlupa org yg aku bersetubuh itu adalah ibu kandungku..
panggilan dh xmcam dulu..aku memamngil ibuku sayang...sbb tu aku boleh terlupa dia adalah ibuku..
malam kami masih berbogel menunggu siapa yg akan mula perbuatan sumbang kami..
tapi ibu hanya datang duduk sebelahku..
nak tahu takk..
ibu mengengam batangku dan bekata..
sayang akhirnya batang ni dah buat ibu bunting..
hàaa!! seriuslah
iya anakkku....
ank man dah dalam perut ibu..
omg ibuuuuu
ibu ok tak?
ibu ok ja...kat pulau ni bukan ada org kenal kita.....tp ibu nk man main ibu siang malam
tuu je..
ok ibuu ku sayang...
ibu dah bgtau adik...
adik tak tekejut pun...dia tau man dok main ibu dr dulu lagi..
ohhh
ibu dlm pantang man boleh no main dgn adik ika...tp jagan smpai bunting..
ok sayanngg
kami pun terus ulang perbuatan sumbang mahram seperti biasa...