aku seorang dalam bilik..sambil belek phone..yg lain semua dah tido..
aku sengaja buka gambar adik bongsu aku..kulit sawa matanf..aku da curi tangkap gambar dia masa xpakai bra...hari2 aku tengok gambar tu...bila tengok aku buat modal la...
tetek dia besar sebab aku la..
masa kcik dulu aku selalu main isap tetek dia ...masa tu dia bodo lagi..
tupun dia ghairah dgn aku...bila aku isap puting dia ..dia mesti isap puting aku balik...
cerita dulu la
sekarang punya cerita
aku pun keluarkan gambar dia..aku letak didepanku...aku pun keluarkan batangku ..
mataku terpejam sambil terbayang adik aku kangkang atas ku
.dengan batangku rapat dalam cipap tembamnya..batangku keras sangap pepek..aku nk jugak pepek adik aku.
caqqqqqqqq
gambaq aku hg buat modal xmalu btoi
spender bra aku pun hg simpan....
ambik la gambar yg rancak sikit nnt..
dia terus buka baju tshirtnya...dia londeh seluar..naik atas katil dengan pakaian dalam ja
aku terus menerkam dan cium mulutnya dan kolom lidahnya
adik aku membalas ciuman aku
aku terus peluk dia.
aku cium lehernya kemudia aku cium ketiak dia..aku pun jilat seluruh badanya...bau badanya buat nafas aku..tak menentu..
kami cium macaam org berkahwin.
tapi hakikatnya kami adik beradik kandung..
aku pun mencari butang brannya..
aku cium tetek adik dr atas branya..
kemudian aku lepaskan bra bunga2nya dr badanya ..terpangpang lah buah dada adik aku yg gebu..dengan puting kecil..
tangan kanan ku mengintil putingnya...tangan kiri ku meramas lembut buah dada nya.
adikku mengeliat kesedapan..nafasnya kuat
tanganya meraba2 badan aku...aku terus kulum puting teteknya kiri kanan selang selu...sambil tanganku pula..ramas manja teteknya....
ahhhhhhhhhh
adik ku merintih..
dia menekan kepala ku rapat dengan teteknya.
adik ku meraba2 dan menarik seluar ku kebawah...
batangku terhantuk dengan kepalanya..
yA allahhhh......caqqqqqqqq
panjangnyaaa
besaq plakk tu...
adikku mengengam batanngku dgn tanganya tapi xmuat....koteku di ludah..adik ku melancap batangku ..
urghhhhhh adikkkk
gilaaaa aihhh...
dia megoncang batangku ...dengan bernafsu..
caq nk pancutt bgtau...nk hg pancut dalam mulut..
ok
lambat lagi adikk...
buat cara lain adik..
kataku
ok caq pejam mata dulu...
aku pun turut...
batanngku di ludah hingga licin...kemudian melancap lagi....ahhhh laju adik lambat lagi nk pancut..
batangku mula kering...
clopppppp
batangku terasa panas
trasa lidah di kepala kote ku..
batangku mula tengelam dalam mulut adiku
akhirnya adik aku tewas dengaan godaan ku...di mengulum batanngku macam org kelaparAn..telur aku diilatnyaa...
aghhhhhhh isap lagi adik
isap puas2
menarik kepalanya supaya kesemua batanngku dalam mulutnya...
aku dah nk terpancut ni adik...
caqq pncut dalam mulut aku caq..
aku menarik batangku dan melancap ..sementara adikku menahan mulutnya dengan luas...
adik ramas telurku cuba bantu aku pancut ...
akhirnya kepalaku mengembang,aku aku arahkan batangku dalam mulutnya...
dan
argghhhhhggģggg
arghhhhhhhhh arghhhhhh
cretttttt crittttt crittttttt
terpancut pancut mani ku kedalam mulut adik...air mani ku banyak gila..penuh muka adikku...yang dalam mulut pun penuh...
aku sangat puas..malamni...
batangku dalam mulut adik kandung sendiir