PART 3 Malam yang xdapat dilupakan

20.1K 91 2
                                    

pukul 2 pagi aku dgn bini keletiha 2 round aku romen bini aku...sekarang mesti dia tersangat letih ..

sedang aku nyenyak tdur keletihan aku ..aku rasa batangku terasa hangat ..aku pun layan lagi aku ingatkan mimpi..rupanya batangku dihisap dijilat sehingga lencun..dalam hati aku tekejut jugak la...boleh tahan bini aku horny...selalu dua round dh surrendered..pagi baru sedar. malam ni lain macam pulak....lepas satu jam nak lagi..

suana samar dalam bilik kami...

batangku dihisap dengan rakus ..sampai habis batangku dihisap..aku cuba kawal..takut tepancut marah pulak bini aku..lama juga batang dihisap ..aku mula berasa hairan...td pun hisap juga tapi...tak senikmat ni...ini cara hisap sgaat nikmat..smpai aku tarik batangku supaya tak mau pancut dulu...

nafasku turun naik x menentu cuba mnahan darii pancut awal...

tapi tak berdaya aku tewas juga...

aku menarik kepala ke perut ku....supaya aku dapat pancut dalam mulut..

crittttt

agghhhhh sayanngg telan sayang jgn bagi tumpah..

abg puas gila sayang hisap malam ni...

hari2 macam ni kan best...

umph air mani ku penuh dlam muluut kakngah smpai meleleh..

ahhhhh kedengaran suara kakngah menelan

mani ku

aku pun terbaring keletihan..

batangku lembik di dalam selimut

batangku lembik di dalam selimut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

aku merasa dahaga air..
aku pun keluar ke dapur untuk minum air..

pastu aku terserempak kakngah sedang menonggeng di dapur mencari sesuatu di lantai..

aku pun cuba tanya

kakngah cari apa lewat2 ni

kakngah cari loket rantai rasa jatuh kat sini tadi...

aku pun cuba menbantu mencari ..tapi mata ku tak dapat fokus untuk mencari ...mataku terlekat di bontot bulat kakngah yg besar ...aku mendekati kakngah dari belakang.aku buat tersentuh bontot kakngah...

indahya bontot ni...kalau dapat main mesti puas gila..

aku pun perasan rupanya kakngah tak pakai seluar dalam...

ni kesempatan aku

batangku keras sampai sakit ..sebab tekepit dalam seluar...

aku pun dh tak boleh tahan...aku letak air liur di kepala kote aku pun mendekati kakngah dari belakang dan memeluk manjaa seperti is
teriku..dan aku pun mencium dan jilat tengkok kakngah..kak xmenolak ...aku pun selak baju tidur kakngah keatas..kakngah dah ready untuk paknan kaa malam ni.

yala...dr tadi lagi kakngah ready...tadi hang ingat hg pancutt dalam mulut sapa??

mulut kakngah tau dak

aku tekejut rupanya kakngah yg hisap batangku smpai muntah2 tadi..

aku pun tersenyum malu..

aku pun menekan sedikit kepala kote ke dalam puki kakngah...aku main di bibir puki kakngah...tiba kakngah marah.

paknan tekan la msuk semua cepat kakngah tak tahan dah ni kemut batang paknam..aku main2 lagi2...kakngah dh xtahan sangat dia pun menolak aku baring...sekarang posisi kakngah dia atas ...kakngah melangkah badan ku...dan menekan masuk tanpa buang masa...

aghhhhhhhhhhhh sayang besarnya

kemudian menarik keluar batangku

ahhhhhhhhhhh paknnnaannnnnnnn panjangnya

pastu kakngah pun mendayung badannya turun naik dgn laju..

smbil merengek
umphh ahhhh sayang

uummphhhu keras gila sayang untung maksu dapat rasa macamni hari2

kemudian dia rapatkan badan dan bisik manja

paknan jom ka kita kahwin...kakngah mmg xboleh control dah nafsu kalau nampak paknan...takut kantoi ja..

sblum kantoi jom kawin cepat...

aku mganguk.

kakngah nk pancut ni....

dalam nah sayang..

kakngah pun menganguk setuju...

aghhhhh aghhhhh sayanngggggku lizaa
pretttttt prett prettt air mani memenuhi puki kakngah...kakngah pun kemut batangku smpai kering...kami telanjang dan bepelukan..kami pun tlena ketihan malam tu...pukul 8 pagi aku terjaga aku menarik batang ku keluar dari puki kakngah...

aku pun bagun aku tekejut b.ngah ada depan pintu bilikk....

puas main semaalam paknan ...sergah abg iparku

aku diam membisu

pagi baru cabut keluar hebat nya main kakak ipar..

kakngah pun cepat pakai baju pastu pegi depan..

b.ngah xbanyak cakap

terus lafaz talak kat kakngah...

pastu terus belah

kami ďiam tekejut
seperti mimpi

dalam masa yang sama ada juga aku suka..
sebab kakngah dah menjadi miliku tanpa menipu lagi..cuma bini aku ja

bini aku xdak hal dia sporting

...Where stories live. Discover now