( pls jestli to bude divná kapitola tak se nedivte Bo teď poslouchat audio knihu Nicka a Charlie tak víme a chápeme se :,))
George POV:
Už bylo půl desáté a my se hádali kde tedy budu spat, já chtěl spat na gauči ale Clay chtěl abych spal v posteli a on na gauči takže to bylo peklo
,, hej ja budu spat na gauči " řekl jsem ,, ne, jsi host takže ty spíš v posteli" už trochu vyjel Clay ,, oba spíte v pokoji na posteli, protože přiletí Alex a Karl " zařval Nick z kuchyně a my se na sebe jen podívali. Už to tak bude. Řekl jsem si v hlavě, šel jsem do pokoje a dal si tam svůj kufr ,, spím u stěny" řekl někdo za mnou. Kdopak to asi je? No určitě Clay ,, ne ja tam spím jsem na to zvyklí" řekl jsem ale když jsem se podíval na Clay(e) byl opřený o rám dveří a jen na mě Koukal ,, nekoukej a běž mi pro další kufr " řekl jsem a jen si vzal další věci a dal je do skříně. Po chvíli přišel a dal mi kufr ke dveřím ,, tady máš" řekl a sedl si vedle mě ,, ty jsi tak krásný, ne.. jsi krásnější na živo než přes kameru" řekl ,, D-Dekuju.." řekl jsem a jen jsem cítil jak červenám.. Clay se ke me naklonil a dal mi menší pusinku na tvář ,, hej co to děláš?" Řekl jsem nervózně ale v tu chvíli mě Clay začal líbat. Nevěděl jsem co mám dělat tak jsem spolupracoval, Clay se ale vrhl na můj krk. Moje slabina.. vydal jsem menší sten a Clay(e) zastavil ,, počkej jedeš moc rychle" řekl jsem zadýchaný a koukl se mu do oči ,, co to kurva?" Ozval se někdo za námi a my se otočili ,, ehm" chtěl jsem něco říct ale Nick mě přerušil ,, ne ani to nechci vědět. Klidně se tady zabijte ale tohle si nechte na večer " řekl a šel pryč ,, eh.." oba jsme nevěděli co říct ,, promiň..měl jsem trochu vína než jsi přiletěl" řekl Clay a smutně se na mě podíval ,, v pohodě.. jen trochu šok víš.." řekl jsem a jen si dál dával věci do té skříně.Author here!!
Hehe jsem sviň >:D jenom zítra bych vydal další kapitoly jen jsem unavený a tak se mi nechce psát 😅💗
ČTEŠ
Dovolená na vždy? //DNF//
FanfictionArts by @dooble_acbi on Twitter !! <33 Je to proste dnf a další ships příběh Enjoy !! B-<33