5.

16 3 0
                                    

VÁŽNĚ SE OMLOUVÁM- nemám moc času..

George POV:
Když se ti dva vzbudili začal jsem dělat snídani. Rozhodl jsem se udělat palačinky, ano hrozně úžasné. Začal jsem, ale miska kterou jsem potřeboval byla až moc nahoře kam jsem nedosáhl. ,, ach jo, úkaz podám to" řekl nikdo jiný než Clay, ale on ne aby mi dovolil jít pryč on mě zvedl ,, počkej! Však já se málem bouchl do hlavy!!" Křikl jsem na něj ,, podej tu misku a buď ticho prcku" to poslední doslova zařval a zasmál se. Tak jsem tu misku vzal a hodil ji po něm ,, au!!" Křikl a spadl, ale i semnou. Což způsobilo to že jsme si dali hlavičky, nebudu lhát bolelo to- ,, tak na tohle nemám" řekl Nick který to celé sledoval. Podíval jsem se na Clay(e) a pak na Nick(a) a začal jsem se smát, přidali se i oni. Pak jsme se ale probrali a já konečně začal dělat ty palačinky.

Po tom co je KONEČNĚ udělal:

Sedli jsme si ke stolu a začlo jist, Nick přitom s někým volal ,, dobře" bylo poslední co řekl a pak zavěsil ,, kdo to byl?" Zeptal jsem se ,, Karl, asi bych k němu šel tak na týden a pak by tu byl s námi" vysvětlil Nick a usmál se ,, tak dobře" řekl jsem a dal svůj talíř do dřezu. Mezitím si Nick šel do pokoje. ,, co budeme dělat?" Zeptal se Clay ,, nevím" odpověděl ,, co třeba filmy nebo něco takového?" Navrhl jsem a sedl si na gauč vedle něj ,, dobře" odpověděl a usmál se na mě. Bylo nějak 7 ráno takže to bylo o ničem ,, tak ja si půjdu udělat hygienu a přijdu" řekl jsem a odešel jsem do pokoje kde jsem si vzal vše co jsem potřeboval.

Miluješ ho? Jsi s nim tak šťastný proč to nezkusit?
Hlas mi hrál v hlavě zatím co jsem si čistil zuby. Nevěděl jsem co na to říci..
No tak zkus to.. třeba pak přestaneš s těmi cigáry a ostatními hnusnými věci..
Ignoroval jsem to a jen dělal vše co jsem potřeboval













Promiň musíš dolu :3



















Ještě >:)















Jen trochu >:D














Dobře budu hodný :))

Když jsem měl vše hotové šel jsem zpět, ale Clay tam nebyl. Tak jsem si sedl a čekal ,, oh! Už jsi tady, promiň byl jsem se převléknout. A vidím že ty taky-" to poslední řekl potichu a zasmál se ,, jenom je půl osmé nechceš jít ještě spat? Vzbudil si se v 5 nebo tak" řekl vzal mě a já si omotal nohy kolem jeho pasu a objal ho ,, Dobře" řekl jsem a nechal se vzít do postele. Clay mě položil na postel dal mi peřinu a objal mě. Usnul jsem.. 

Wow v jeho objetí.. no... jsi zamilovaný až po uši kamaráde.. takhle rychle jsi u nikoho neusnul.. dej mu šanci..
To byly slova se kterými jsem usnul úplně



Važme se omlouvám ale jsem fakt unavený... vynahradím to.. i když vím že můj příběh není tak úžasný a moc lidi to nečte... ale fakt se snažím.. love y'all.. 💗

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 20, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dovolená na vždy?  //DNF// Kde žijí příběhy. Začni objevovat