שלום לכם ילדים וילדות
רציתי לומר כמה מילים.
עונה פאקינג שתיים של my handsome daddy מתרחשתתתתתתת
איזה פאקינג אושר.
אזזזזז
לא אחסוך ממכם זמן, ובואו נתחיללל!
—
"ג'יימסססס" קולם הנרגש של לוקאס וסיימון נשמע ברחבי חדר הילדים בקולי קולות.
"תתעורר כברררררר" לוקאס ניער את אחיו הישן, בפראות שמתאימה רק לילד בן 8.
מלמולים עצבניים חסרי פשר נשמעו מהכרית הכחולה וגרמו לאחיו של ג'יימס לצחקק בילדותיות מתוקה.
"אתה יודע ג'יימסי. אני ולוקאס חשבנו להתחשב בך אבל אם אתה עד כדי כך לא רוצה את העוגיו-" סיימון לא סיים את המשפט כשג'יימס הזדקף במיטתו בפתאומיות. "עוגיות?" הוא שאל, מתבונן על סביבתו בצפייה נרגשת.
לוקאס הנהן במתיקות, "כן. אבל לא סתם עוגיות! העוגיות של אבא!"
הילדון שחור השיער התרומם מהמיטה ורץ אל השירותים לצחצח שיניים, ולאחר דקה רץ בזריזות אל צלחת העוגיות האהובות שלו ואכל את כולן. וסיים רק אחרי חצי שעה
סיימון ולוקאס שחקו בבובות בזמן שג'יימס אכל את העוגיות בהנאה, צופה באחיו משחקים ברעש ומנדנד את רגליו הקטנות באוויר.
-
השגרה הזאת המשיכה עד שהיו בני 15, כשכל בוקר העוגיות מתחלפות בדבר מאכל מתוק אחר.
אבל עכשיו זה עומד להשתנות.
הם עומדים לדעת מי האלפא ומי לא.
מי יהיה היורש של טום, ראש המאפיה.
-
אלכס זמזם לעצמו מנגינת ג'אז ישנה שאהב לשמוע בילדותו, בזמן שסידר באהבה את השיער והחליפות של שלושת התינוקות שלו, שמזמן כבר עברו את הגובה שלו.
"אמא." ג'יימס פנה לאמו כשחשש על פיו.
"מה קרה ג'יימיסי?" אלכס שאל וליטף את שערו של האמצעי ברוך
"אמא מה יקרה אם אני אהיה. אם אני אהיה בטא?" הוא מלמל כשחרדה נשמעת בבירור מקולו.
אלכס חייך ברוגע, מתבונן עמוק בעיניו של הבן שלו. "גם אם כן, אתה יודע שזה לא יוריד מהערך שלך ומהאהבה שלי ושל אבא אליך, נכון?"
ג'יימס הנהן בראשו וחייך אל אמא שלו. מה הוא היה עושה בלעדיו?
-
"הבדיקות הגיעו" קולו המבוגר של הרופא נשמע באוזניהם של השלישיה כמטיל אימה.
"קדימה, תתחיל." טום, שהיה לחוץ לא פחות מהם, התבונן על הרופא בציפייה.
"לפי הבדיקה נראה כי ישנם שני אלפות, ובטא אחד. הבטא הוא ג'יימס, ולוקאס וסיימון האלפות."
ג'יימס החוויר.
"מה?!"
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
הולה נקבות וזכרים.
מרגש עד עכשיו, נכון??
YOU ARE READING
my handsome daddy (עונה שנייה)
Werewolfעונה שנייה ל my handsome daddy השלישייה גדלה והנה הרגע הגורלי מגיע. מי האלפא? "ג'יימס הוא הבטא סייימון ולוקאס האלפות." "מה?!" מכיל: עצב ושמחה יחסי מין הומוסקסואלים חמידות יתר, ומידי פעם אלימות תהנווווווווווווווו כל הזכויות שמורות לnoacolila