"BAŞLANGIÇ"

1 1 0
                                    

Öncelikle herkese selamm  bu hikayeyi can sıkıntısından yazıyom iyi okumalar
.......

Herşeyin  başlangıcı  dünyamızdan  100 ışık   yılı  uzaklıktaki  Sirus gezegeninde başladı. İnsanların ve Büyülü  yaratıkların  yaşadığı bu gezegenin en büyük  kıtası   olan  Kerh kıtasının kadim imparatorluğu Korn 'un başkenti Kabil 'deki en soylu ailelerden biri olan Advent hanedanında bir bayram havası  vardı. Hanedanın  en küçük  üyesi  olan 
Drake Advent başlangıç  alemine giriş  yapmıştı. (Evren hakkındaki bilgiler bölüm  sonunda verilecektir (:) )   Drake biraz geç  olsada dantianını oluşturmuştu. Bu diğer  aileler tarafindan kınansada Advent ailesinin büyükleri  herkesi  susturmuştu.Kabil kentinde anayasa diye bir şey yoktu. Eğer  küçük  bir çocuk  büyük  bir ailedense en yaşlı insanlar bile ona saygı  göstermek  zorundaydı.Advent hanedanı  şehrin  en büyüklerinden  biri olduğu  için herkes saygı  duyardı. 
Advent hanedanı  hep mütevazı   davranır ve insanları  kırmamaya  özen  gösterirdi.Drake hanedanın  en  küçük üyesi  olduğu  için   hep  el üstünde  tutulmuştu. Drake ailesi Kıtanın  en büyük  avcı  ailesinden biriydi o kadar canavar  avlamışlardı  ki evin gizli mahzeninde en güçlü  ırkların kafatasları,kadavraları ve postları  vardı. Her türlü  silahı  kullanabilen bu aile resmen savaş  için  yaratılmıştı.Bu  dünyada  sadece insanlar yoktu. Büyülü  yaratıklar  insanlara oranla daha fazla bir nüfusa sahipti.Bu yaratıklar  içinde ise akıl sahipleri vardı.

Vektörler:Bu insanımsı  yaratıklar Kei kıtasında  yaşayıp 1000 yaşına kadar yaşayabilirdi.insanlar  gibi bir gelişim  sistemleri vardı.Kıta tarihi boyunca sadece bir tane yakalanmış ve ondan bu bilgiler elde edilmiştir.

Kaqlar:Sirus gezegenindeki en büyük  canlı  nüfusuna  sahip olan kaq lar.1500 yıl kadar yaşayabilmektedir. Gelişim   türleri  bilinmesede Kerh kıtasında  1000 tane kadar yaşamaktadırlar. Ve bunlar o kadar güçlüdürler  ki  sadece 10 tanesi bir kenti  silebilir.

Wolflar: Kurtumsu canavarlar diğer  kurtların  tam 5 katıdır.İnsan dilini çok iyi bilen bu yaratıklar  en çok  insan eti yemeyi severler bu yüzden  Kerh kıtasında öldürülmeleri çok fazladır. İnsan  yedikçe  evrimleşen varlıklar  çok  güçlü  olabilirler.

Scorpionlar:Akrepe benzeyen bu yaratıklar  avı  ilk önce zehirleyip oyalar sonra  da afiyetle yerdi. Çok sinsi olan bu hayvanlar genellikle yer altı  mahzenlerinde yaşarlar, çok yeryüzüne 
Çıkamayan bu yaratıklar bazen ölümcül olabilmektedir

Daha nicesi..

Draken elindeki kitabı  bırakıp lotus pozisyonu aldığında odaya babası  girmişti.

Babası  uzun boylu gümüş  saçlı  kahverengi gözlü   bir adamdı yüzünde kocaman bir pençe  izi duruyordu. Bu yara izi onu hem daha gizemli  hem daha karizmatik bir adam yapıyordu.
İsmi ise Kenuxdu.

Kenux:Naber evlat hiç ilerleme kaydettin mi?

Draken :Sanada günaydın  baba yine yataktan ters kalkmış  gibisin yüzünden düşen  bin parça .

Kenux: seni düşünmekten olabilir mi acaba ? Bak artık  12 yaşına  geldin 15 yaşında  ilk avına çıkacaksın  hemde yalnız  kendini hazırlamazsan koşullar  zorlayıcı  olabilir.Bunu hatırlatmak istedim.

Draken:Lütfen  7 yaşından beri sürekli  çalışıyorum  hemde aralıksız  ama sonuç,  ben umutsuz vaka olabilir miyim baba?

Kenux:Bak evlat kimse umutsuz vaka değildir.Sende birgün çok  güçlü bir baba olacaksın kendine inan olurmu?

Draken:Olur, daha çok  çalışacağım söz  veriyorum.

Kenux:Sana olan inancım  benimde  aileninde sonsuz .

Maceracı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin