"Kaçış"

0 1 0
                                    

Odadaki toz kalktığında oturan 5  kişi  nerdeyse bayılacaktı. O kadar yoğun  bir aura tarafından  baskılanan 5 kişi  karşılarında  ki adama bakarken Kenux küçümseyici  şekilde  yerde yatan adamlara bakıyordu.

"Demek  aliemi ve  beni yok etmek istiyorsunuz.Size bir tavsiye verebilirim
Ailemi öldürmek istiyorsaniz  ilk önce  beni öldürmeniz  lazım. Hahaha"(Kenux)

"Bizi yanlış  anladınız efendim, biz sadece yaptığınız  icraatlardan bahsediyorduk"(Penk reisi)

"Utanmadan yalan söylüyorsun, ne kadar adi biri olduğunu  tekrar kanıtlamış  oldun. Sizi toplantı  başlangıcından  beri dinliyordum. Şimdi  size bir ceza vermem gerek."(Kenux)

O sırada  dağda antrenman yapan Drake..

Kei:Sana 7 senedir eğitim  veriyorum .
Hâlâ bir tane kılıç  tekniği  öğrenemedin.Nasıl işe yaramaz bir veletsin sen  sokaktan bir çocuk  bulup getirsem seni 1 senede geçerdi!Bundan sonra günlük  2 saat değil  5 saat kılıç  eğitimi alacaksın

Ustasını  dinleyen Drake ağlamamak  için kendini zor tutuyordu. Drake aslında  3 tane teknik  öğrenmişti.

1.Hava kesiği (10 aşama)
2.Ateş  kesiği (7 aşama)
3. Ejderha kesiği (5 Aşama)

Bu üç tekniği öğrenmesine rağmen  bir tanesinin tüm  aşamasını  bilmeden diğerine geçilmiyordu.Hava kesiğinde 9 . Aşamada  olan Drake bir hava kesiği ile sert bir kayayı  ikiye bölebilirdi.
Hata kendisinden 2 seviye üstün birisini bile kendisi hala başlangıç  1. Seviyeydi. O yüzden dantianında ki kun  miktarı azdı sadece bir tane hava kesiği  attığında  yoruluyordu.

Kei: Ne oldu Drake bir kız gibi önümde  ağlayacak mısın ?Bu kadar aciz bir insan olduğunu bilmiyordum. Galiba artık seni gerçekten sert bir eğitime sokma zamanı  geldi.Bu konuyu daha önce  babanla konuşmuştum seni  farklı bir ülkede  eğiteceğim ölmek  için dua edeceksin. Hahahaha!
Şimdi eve gidip ailenle vedalaş

Drake eve doğru  yürürken yanından  geçen  kişiler  ona bakıp  gülüyordu.

"Hey şu Advent hanedanının çöpü  Drake Advent değil mi?"

-------------------------------------------------------------
Drake 'in gözünden;

Neden?Neden? Bende diğerleri gibi değilim ailemin adını  her zaman lekeledim bundan sonra da böyle devam edecek. Ailemizde tüm çocuklar  10 yaşına gelmeden başlangıç  alemini geçerler  fakat ben daha 1. Seviyeyim
Tanrım  neden?neden?(çarpılacak  munafik;))artık  burda daha fazla yaşayamam ustamla gitmeyeceğim boşuna  zaman kaybına  gerek yok . Tek başıma farklı  bir ülkeye gideceğim yeni bir isim, yeni bir  kişiliğe  bürüneceğim güçlü  olmadan babamın  karşısına  çıkamam.Bir daha kimse benle  dalga geçemeyecek.

Sonunda eve vardım. Galiba annemle vedalaşmam gerek belki bir daha onu göremeyeceğim.

"Anne burda mısın?"

Ses olmadığına  göre  evde değil.

............................................................................
              Yazarın  gözünden

Drake evden ayrıldığında evde annesi vardı ama yaşamıyordu.Annesi az önce  4 suikastçı  tarafından  öldürülmüştü. Kont ailesi Reisinden habersiz bu savaşı
Başlatmıştı. O sırada  Kenux ise Penk reisine cezasını  vermek üzereydi.

" Senin gibi bir böceği ezmek midemi bulandırır.  O yüzden  ayakkabılarımı  yalamana izin vereceğim. Hahaha!"(Kenux)

"Artık  sana ve senin  gibilere dur demenin zamanı  geldi.Ulu tanrım lucifer teklifini kabul ediyorum."(Penk  reisi)

Penk  ailesinin reisi birden değişmeye  başladı.Habis enerji vücudunu  ele geçirirken deli gibi kahkahalar  atıyordu. Sonunda evrimi bitmişti. O artık  bir iblisti gözleri  yerinde iki karanlık  çukur  vardı.

"SENİN DÖNEMİN BİTTİ KENUX!!!!"

Kenux her şeyin  bittiğini  o canavarın  gözlerine  baktığında  anlamıştı. Bedenini çaresizlik  dalgası  sararken ailesini düşünmeye  başlamıştı.
Karısı,oğlu ve silah arkadaşları hepsi yok edilecekti belki de edilmişti.

"Ben ölsem  bile soyumdan gelen biri hepinizin kökünü  kazayacak.Aileme ne yaptınız bilmiyorum. Artık  görevim bitti. Atalarımın  yanına  gideceğim giderken sizi de götüreceğim."

Kenux bütün  enerjisini  dantianında   sıkıştırmaya  başladı.ve sonunda  büyük  bir bomba gibi patladı. Şehirde   mantar şeklinde bir duman saçılıyordu.
Halk ta bu patlamadan etkilenmişti. Nerdeyse 15.000 kişi bu patlamada ölmüştü. Hiç bir suçları  olmamasına  rağmen.Kont ailesi tüm  Advent  hanedanını  katlettikten sonra bir kişinin  klanda olmadığını  fark ettiler. Bu kişi  Drake Advent den başkası  değildi.

............................................................................
Drake in gözünden

Bu patlamada neydi? Galiba iki uzman savaşıyor.Bu atın  bu kadar hızlı  olacağını düşünmemiştim. Şimdiden ülkeden ayrıldım.Boyutsal yüzüğümde
75 altın,iki orta seviye kılıç  ve bir yay var. Birde 50 ok  bunlarla karanlık  ormanda tam 5 sene kalacağım kimsenin eğitiminden geçmeden!Kimseden emir almadan!Kimseden hakaret yemeden sınırlarımı  zorlayacak ve bana hakaret eden herkesi yok edeceğim!

Sonuda karanlık  orman görüldü. Bu büyülü  at olmasaydı  yürüyerek  2 haftada buraya varırdım. Sonunda karanlık  ormandayım  kıtanın en tehlikeli yerinde ilk önce güvenli  bir yer bulmak zorundayım.Artık atla bir işim  kalmadı. 

Atı  geldiğim  yöne  bıraktıktan  sonra
Ormana gireceğim. Burası  hiç  tekin bir yere benzemiyor(Ciddi misin  oğlum?)kılıcım  her iki elimlede kulanabiyor olmam büyük  bir avantaj
Çok  acıktım  ustamın dediğine göre karanlık ormandaki  her hayvanın eti öldürücü  dercede zehirli yemek için  4 gün beklemesi gerekiyormuş

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Maceracı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin