1. Bölüm

32 6 9
                                    

Bölüm şarkısı
Ege Can Sal
Başa sar

Gözüme vuran ışıkla, gözlerimi araladım.
Alarm çalmadan önce kalktığımı düşünüp,sevinçle yataktan fırladım.

Yatağımın yanındaki telefonu saate bakmak için elime aldığımda, alarmı kaçırdığımı,derse çok az vakit kaldığını gördüm.

Hemen üzerime beyaz bir crop, siyah bir kot pantolon giyip, üzerime de bir ceket alıp, saçlarıma bile dokunmadan dışarı çıktım

Hemen üzerime beyaz bir crop, siyah bir kot pantolon giyip, üzerime de bir ceket alıp, saçlarıma bile dokunmadan dışarı çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hafif yağan yağmura bakıp şemsiye almadığım için, kendime lanet okuduktan sonra koşmaya başladım.

Bineceğim otobüs yanımdan hızla geçerken şoföre bağırdım :
"Hey bende burdayım"

O kadar da kısa değildim ya!

1 saatin sonunda okula vardığımda nefes nefese kalmıştım.Bahçede hiç öğrenci yoktu yani ders de başlamıştı.

Aklıma kaç haftadır ertelediğim son teslim tarihi bugün olan projem geldi.
Bütün aksilikler bugün mü olur diyerek, elimi çantama attım. Ama projem yoktu.

Çünkü okulun teras katındaki sınıfta bırakmıştım.
Yine koşarak
"pardon çekilir misiniz?"

diye diye asansörün önüne geldim.
Asansöre, o kadar kişi nasıl sığdığına akıl erdiremeden, merdivenlerden ikişer ikişer çıkmaya başladım.

Sonunda son kata geldiğimde,takım elbiseli adamlar gördüm.
Niye burada olduklarını düşünmeye fırsatım olmadığına kanaat getirip, şirin kız ifademi takındım.

Biraz gözlerimi doldurup,adama acınası bir sekilde bakarak:
"Şeyy ben proje ödevimi burada unutmuşum, o kadar emek vermiştim.Alsam olur mu? Lütfen çok önemli"

Adamın sert ifadesinin yumuşadığını fark edince,içimden zafer çığlıkları attım.Tam kenara çekiliyordu ki,yanındaki uzun boylu adam, kulağına fısıldadı.

Adam yerine geçerek,olmaz küçük hanım burası bugün kapatıldı.
"Bana,zor kullanmaktan başka çare bırakmadınız"

Uzun boylu adam, histerik bir kahkaha patlattı.
Ama daha ağzını bile kapatamadan,yüzüne yediği sert yumrukla,geriye doğru savruldu.

Hemen toparlayıp, yine bana doğru geldi. Bir yumruk savurunca, eğildim.
Sağ taraftan gelen tekmesini,sonradan farkedince engelleyemeden karnıma geçirdi.

İki büklüm olmamı fırsat bilip, beline uzandı.

Ona doğru atıldım, omzu ile boynu arasındaki noktaya elimi sertleştirip, vurunca yere yığıldı.

Gitti dağ gibi adam, yakışıklıydı da :'(
Neyse daha iyilerini buluruz
derken hafifçe kıkırdadım.

Yandaki adam şaşkınca bana bakarken
Ne bakıyorsun be dedim.

NEFES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin