Było grubo po północy, a ja z chłopakami leżeliśmy podpici na kanapie.
- Jaka jest twoja największa przypałowa historia w życiu ? - spytał mnie nagle Suga.
A ja nagle zaśmiałam się przypominając sobie pewne wydarzenie z przeszłości .
- Chyba miałam 15lat i podobał mi się taki chłopak z mojej szkoły. Postanowiłam go poderwać, ale chyba mi nie wyszło...
[RETROSPEKCJA]
Szłam korytarzem gdy nagle usłyszałam jak mój crush mówi: " Boże, jak mi się podobają takie odważne dziewczyny ". Moje serce wykonało potrójnego fikołka. Byłam urocza. Nie odważna. Pomyślałam że czas to zmienić. Poleciałam szybko do domu, zostawiając moją przyjaciółkę w szkole, nawet nie zastanawiając się czy będzie mnie szukać. Weszłam do mieszkania, nie zdejmując butów. Nie myśląc długo chwyciłam nożyczki i obcięłam swe długie warkocze. Mamy nie było w domu więc pożyczyłam jej cień do oczu i użyłam eyelinera.
Włosy:
makeup oka :
a ubrałam czarne rurki z dziurami oraz czarny top, a do tego glany.
Wróciłam do szkoły szukając mojego crusha by przez przypadek na niego wpaść. Kiedy mnie zobaczył zrobił, dziwna minę, jakby zwiedzioną....
[KONIEC RETROSPEKCJI]
- ...okazało się że od dawna mu się podobałam, a powiedział to bo głupio mu było przed kolegami i tak przez dwie klasy ciągnęło sią za mną przezwisko emosa , a jedynym plusem był związek z tym chłopem.
- Ale już nie jesteście razem ? - zapytał Jimin, który ewidentnie był schlany w trzy dupy .
- Nie, teraz jest tylko moim najlepszym przyjacielem, AHAHAH - zaśmiałam się - Dobra, ja idę spac.
Ruszyłam na górę do swojego pokoju, i nie zastanawiając się w ogóle, rzuciłam się na moje nowe łóżeczko ( swoją drogą mega miękkie). Po chwili odpłynęłam w kraine snów...
-----------------------------------------------
Hej, kochani!
Jeżeli wgl ktoś to czyta, to ten rozdział króciutki, bo ma trch ponad 300 słów, ale jestem okropnie zmęczona. Powtarzam jeśli ktoś to w ogóle czyta, będzie mi niezmiernie miło jeśli po udostępniacie swoim znajomym tego ff, lub w jakiś sposób go rozpromujecie.
Pozdrawiam was kochani !
CZYTASZ
Porwana przez BTS
FanfictionMłoda dziewczyna pewnego dnia zostanie porwana przez siódemkę mężczyzn, co całkowicie odmieni jej życie na zawsze. Wszystko może się wydarzyć W takim razie co się stanie ? Chcesz się dowiedzieć? Zapraszam do czytania !!! __________________________...