Medya soldaki siyahlı İclal , sağdaki ağlayan Minel
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Belki saatlerce ağladım, ama yersiz yere değildi haklıydım sonuna dek de kararımın arkasında kalacaktım şimdi arayıp polise haber verebilirdim, ama ne olursa olsun babamdı yani onu ele veremezdim , vermezdim hem anneme de söz vermiştim. Biliyorum annem bir gn gelecekti o zaman bize yaşattıklarının hesabını birlikte soracaktık ama şimdi yapmam gereken sadece oturup kendime savaş açmaktı ancak bu şekilde kendimi zaptedebiliyordum. Sabaha kadar durmaksızın akan gözyaşlarıma hakim olamadım ben küçüklüğümden beri hiç güçlü duramadım zaten yaşadıklarım normal değildi arkadaşlarım "senin hayatın normal değil " derlerdi alınmazdım bilyordum ki hayatım normal değildi birlikte gülerdik . Hayatıma en son Mert girdi ve belkide beni güldürmeyi başarabilen tek erkek oydu tabiki de abilerimden sonra Mert 'i seviyordum biliyordum ki oda beni seviyordu en son gün doğumunu 2 sene önce Mert , ben, Ceyda,abilerim ve Pelin le izlemiştik zaten ne zaman gün doğumunu izlesem gülerdim hayatımda ilk kez gün doğumunda gülmüyor ağlıyordum belki şimdi bir yağmur yağsa ateşimi söndürür öfkemi alır giderdi yağmurda doya doya ağlardım. Ama hava bana inat çok güzeldi .Şans işte bir beni bulmuyorki.
"Minel ne yapıyordun orada hasta olacaksın"
"İclal bırak hasta olayım , belki acılarımı unutmama yardımcı olur"
"Minel bizim arkadaşlığımız başlayalı seninle kaç yıl oldu"
"20 yıl oldu neredeyse 3 yaşından beri yanımızdasın"
"o zaman kendin için benim için 20 yıllık arkadaşlığımız kardeşliğimiz için gir içeri"
"İclal iyiki varsın, sen benim kız kardeşim gibisin "
"Sende benim için öylesin"
iclal beni yatırmayı başarmıştı tam odadan çıkıyorduki
"İclal gitme yanımda kal"
"peki sana hayır diyemem"
İclal le sarılıp uyuduk. Kalktığımda hala birbirimize kenetlenmiş durumdaydık. İclal'in uykusu hafif olurdu dürter dürtmez uyanırdı. İclal i kolundan sarsmaya başladım birazdan olacakları az çok tahmin ediyordum İclal kendine gelir gelmez beni gıdıklamaya başlamıştı. Acayip biçimde gıdıklanırdım İclal in en büyük kozu bana karşı bu gıdıklama mesafesiydi. İclal beni gıdıklamayı bırakıp banyoya yöneldi çıktığında bir bana bir kıyafetlerime bakıyordu.
"Sen kıyafetlerinle mi uyudun"
"kıyafetim mi var burada"
"sende haklısın ben sana şimdi benimkilerden bişeyler veririm"
"sende olmasan"
"ha bide seni uyarayım makyajın fena akmış durumda ben sana makyaj temizleme kremiyle fondoten getireyim"
"ayyy canım ya seni çok seviyorum bana iyi geliyorsun . İcoşum bi şey daha sorabilirmiyim"
"sor minik kuşum"
"abimler , beni aradı mı"
"dün sen geldiğinden itibaren durmaksızın aradılar yarım saat sonrada yanına gelecekler dün konuşmuştum"
"sağol İclal im ya"
"Lafımı olur minnoş kuşuuum"
İclal odadan çıktıktan sonra bende banyoya girdim şu an zombiden farksızdım . Hemen sıcak bir duş alıp kıyafetlerimi giydim ben banyodan çıktıktan 10-15 dakika sonrada İclal gelmişti getirdiği kıyafetleri giydikten sonra gözlerimin altına fondoten sürdüm saçlarımı kurutup balkona çıktım sehpanın üzerinde ne varsa şu an hepsi yerdeydi. Bu rezilliği ben yapmış olamazdım sinirlendiğimde ve üzüldüğümde gözüm kararırdı yani yaptığımı kabullenmiştim.Kapı tıklanmıştı kapıdan yana döndüğümde Ceyda ve Pelin i gördüm. Yanlarına giderek sarıldım. Geçip koltuğa oturduk.
"duyduklarımız doğru mu? Baban odana silah mı yerleştirmiş"
"maalesefki evet Pelin cim"
"Boşver ya umarım herşey hallolur "
"umarım Pelin im , umarım"
***************************************
evet yeni bölümü nasıl buldunuz. Umarım beğenmişsinizdir , diğer bölüm için bir isme ihtiyacımız var bana isimlerinizi yazarsanız aranızdan birini seçeceğiz. Sizi çok seviyorum
haa bu arada büyük kalp bölümünü unuttum.
İclal Ayvaz <3
Pınar Erdal <3
Pınar Çelik <3
Elif Naz Salur <3
Fatma Bengisu Gül<3
hepinize kocaman kocaman kalpler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi
ChickLitBizimkisi kalplerin sevgisi Bizimkisi bir aşk hikayesi -27 Mart 2015