Konuyu begenmişsinizdir umarım karılar🏼🖤🏼<<<•>>>
Evden çıkıp Changbin hyung'un evinin çaprazındaki kafeye adımlarken mahallenin sessiz kızı Haneul ile karşılaştım. Sessiz sakin bir kişiliği olsada samimi olunca çok şeker biri olduğunu anlıyorsunuz.
"Selam Hae nasılsın. Görüşmeyeli uzun zaman oldu. "
"Oh selam gguk iyiyim. Bencede görüşmeyeli epey oldu. Sen nereye gidiyorsun böyle? Acelen var gibi. "
"Baekhyun ile mağazaya gidiyoruz. Uzun zamandır yeni bir ayakkabı istiyordum. Oh hatta biraz beklettim onu galiba. "
"O zaman sonra görüşürüz kook. Kendine iyi bak. Yakın zamanda da birlikte bir şeyler yapalım. "
"Görüşürüz Hae"
Haneul'e veda edip oradan ayrıldığımda sonunda kafeye varmıştım.
Kafede beni bekleyen bir adet bundan vardı;
Fazla bekletmeden yanına oturdum.
Oda beni beklıyor olacakki 'sonunda' der gibi bakışlarını üzerimde gezdirdi."Bakma bana öyle. Yolda Haneul ile karşılaştım ve sohbet ettik. Sonrasında buraya geldim zaten. "
"Aman be! Yarım saattir içim şişti beklemekten. Herneyse buranın çikolatalı milkshake'i epey ünlüdür bence sende milkshake iç. "
(Y/N: yazar biraz vizyonsuz olduğu için milkshake ile idare edecekler 💅)
Baekhyun'un tavsiyesine uyup milkshake içtikten sonra hiçte pişman olmamıştım.
Sonunda kafeden kalkıp mağazaya gitmeye karar verdik.
'Keşke o an beynim bütün işlevini yitirseydi de arkadaşımı ölüme sürükleyecek bir karar veremesedim.'
Birlikte okuldaki kişilerin dedikodusunu yaparak ve bazen gülerek süper markete gidip ayakkabı mağazası bölümüne yürüdük. Hoşuma giden modeller olmuştu tabi ama bir şekilde onları almak istememiştim. Ben düşüncelerimle baş başayken bir çığlık sesi duydum. Baekhyun du...
(Korkmayın daha öldürmedim baekhyun'u.)
Elinde bir çift ayakkabıyla koca marketin içinde çığlık ata ata beni arıyordu. Sonunda beni görüp yanima geldiğinde konuştu;
"Kook ayakkabılar çok güzel değilmi. Lütfen bunları al lütfen lütfeen.)
Ayakkabıları alıp inceledik ten sonra bende epey beğenmiştim. Denemek amaçlı ayakkabıyı ayağıma geçirdiğimde tam olmuştu.
Başımızda bekleyen görevliye bu ayakkabıyı alacağımızı söyleyip kasaya doğru yürürken baekhyun benim aksime zıplaya zıplaya gidiyordu. Kasaya vardığımızda kredi kartımı çıkarıp ayakkabının parasını ödeyip marketten çıkarken ayakkabımın bağ ipinin çözüldüğünü farkettim. Ben eğilip onu bağlarken baekhyun beni beklememişti. İşimi bitirip ayağa kalktığımda bir arabanın kayan lastik sesleri kulağımı tırmaladı. Kafamı kaldırıp baktığımda Baekhyun yerde hareketsiz bir biçimde yatıyordu.
Son sözleri;
"Jungkook. Seni çok seviyorum. Beni hiç unutma olurmu. Ben seni sevdim, seni çok sevdim. Bu kısacık hayatımda edindiğim en önemli arkadaşsın. Elveda Jungkook belki tekrar buluşuruz ha? Kendine iyi bak olurmu."
'Lanet olsun. Keşke bana çarpsaydı o lanet araba.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bury a friend •|taekook|•
FanfictionHer son yeni bir başlangıçtır derler. Baekhyun'un sonu da benim için bir başlangıçtı. Yeni bir başlangıç... Text & Düz Yazı