4

4 2 2
                                    

Fic'i kimse okumuyor ve sanırım yazma hevesim daha 4. Bölümden kaçtı.

...

(1 ay sonra)

Baekhyun olmadan 1 ay bitirmiştim. Koskocaman 1 ay. Ondan 1 dakika bile ayrı kalamam dediğim dostum olmadan koca bir ay ayrı kalmıştım.

Bugün Baekhyun un ölümünden sonra ilk defa okula gidecektim. Ne yalan söyleyeyim, hiç heyecanlı değildim. Bütün gün etrafımda aptal aptal gezip beni teselli etmeye çalışacak bir grup insanın olduğu lanet bir bina.

...

Okul yolunda aklıma yine arkadaşım geldi. Tam burada birbirimizi ittire ittire giderken Baekhyun yere kapaklanmştı. Dizi kocaman yara olmuştu. Pişmandım. Ona yaptığım her kötülük için çok pişmanım.

Ben düşüncelerimle boğuşurken okula geldiğimi farkettim. Gidip yerime oturdum. Sıra arkadaşım olmadan...

6. Dersin sonunda yan sınıftan Taehyung geldi. Hiçbir samimiyetimiz yoktu. Gelip yanıma oturup elini kolumun üzerine attı ve sıvazladı.

"Baekhyun için çok üzgünüm. O harika bir arkadaştı. "

"Sen onunla nereden arkadaş oluyorsun. "

"Basketbol takımından arkadaşız. Hatta forvet bölümünde sadece o ve ben olduğumuz için olur olmaz bir samimiyet kurduk. Zamanlada arkadaş olduk. Onu çok özleyeceğim."

Ağlamaya başlamıştım. Neden bilmiyorum ama yanımda konuşan bu oğlanın yanında gözlerimden damla damla yaşlar dökülmeye başlamıştım. Yanağımda hissettiğim el ile irkildim. Biz bu kadar samimi değiliz kendine gel...

"Baekhyun ağladığını görürse çok üzülür. Çabuk sil gözyaşlarını. "

Yanağımı silip kafamı kaldırdığımda bana üzüntü ve şefkat ile bakan açık kahve gözlerle karşılaştımki.

"O kadar güzel ki. "

"Ne? "

"Gözlerin. Çok güzeller. "

"Ah- ben teşekkür ederim. Seninkiler de çok güzel. "

Esmer teninin bir anda kızardığını farkettim. Tatlıydı. Bana Baekhyun'un acısını unutturacak kadar tatlı.

"Daha sık konuşmalıyız Kook. Seni sevdim. Yakın arkadaş olabiliriz. "

Dalmışım. Beni dürten ince parmaklar ile irkildim.

"Dalmışsın bakıyorum. "

"Bana birtek Baekhyun kook derdi. Başkasının ağzından duymak çok garipmiş. "

"İstersen sana diğerleri gibi Jeonggkuk diyebilirim. "

"Hayır. Bana Kook diye seslen. Bu daha samimi geliyor. "

"Bu cümleden benimle daha samimi olmak istediğini mi çıkarmalıyım? "

Dedi flörtöz bir ses tonu ve kalkmış bir kaş ile.

"Evet."

Zavallı çocuk daha söylediğim kelimeye şaşıramadan dudaklarına kapanan dudaklarım ile gözlerini fal taşı gibi açtı. Kendini geri çekmedi. Ama karşılıkta vermedi.

Ne yaptığımı fark ettiğimde kendimi hızla geri çekip bağırarak özür dileyerek çantamı hızla toplayıp koşarak sınıftan kaçtım.

Arkamda bana şaşkınca bakıp yarım agız gülümseyen esmer bir çocuk bırakmıştım.

'Tanrım ne yaptım ben?'

...

Siz: Hayır Murat. Daha 4. Bölümde ana karakterleri öpüştüremezsin.

Murat: 😃EHE😃


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bury a friend •|taekook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin