İyi okumalar~
Jungsoo okulun ilk günü için hazırlanmıştı. Yeni okul yılı için kendini aşırı hazır hissediyordu çünkü en sonunda 12. Sınıf olmuştu. İster istemez mezun olduktan sonraki hayatında yapabileceği şeylerin artacağı gerçeği onu heyecanlandırıyordu. Bunları ailesi ve arkadaşla yapmayı her zaman iştemişti.
Bunları düşünürken saçını yapmayı bitirmişti bile. Derin bir nefes alıp yavaşça şifonyerin önüne yürüdü. Şifonyerin üzerindeki, ailesinin ve kendisinin olduğu, çerçeveli fotoğrafı eline alıp:
"Sevgili annem ve babam, kızınız artık son sınıf öğrencisi oldu. Oysaki siz ben ortaokuldayken hayatınzı kaybetmiştiniz..."
Bunu düşünürken ağlamaya başlar.
"Ah, sizi çok özledim.. Ama merak etmeyin, yanımda teyzem ve eniştem var. En azından.. keşke ablamın düğününe gelebilseydiniz ama şunu söyeyebilirim ki, o günden beri çok değiştim. Anne, sana çok benziyorum. Cidden sana çekmişim ve bu kadar güzel olmay istemiyordum açıkçası. Babama benzemeyi çok isterdim ama sadece gözlerim onunkiyle aynı, ve jinyu tamamen ona çekmiş"
Tyz: Jungsoo-ah! Hazır mısın?
Js: Ah evet!
Jungsoo son olaydan sonra okula gitmek için araba kullanmak istemiyordu. Onun yerine teyzesi kullanacaktı.
Tyz: Umm, tatlım... Arabaya binmek istemediğine emin misin?
Js: Hayır teyze. Busan'a olan ziyaretimde oluşan küçük bir sorundan dolayı arabamın tamire ihtiyacı var hem de benzini yok.
Tyz: Sorun derken? O küçük kaza mı?
Js: evet.. birine çarptım
Tyz: peki öyleyse, sana para veririm, tamir ettirirsin.
Js: Ama teyze..
Tyz: aması yok. Seni çok seviyoruz bu yüzden annenlere söz verdik sizi koruyacağımıza
Js: Tamam.
Tyz: Özellikle kardeşime yani annene
Js: Tamam teyzeciğim.
Tyz: Parayı gelince veririm
Js: Tamam, teşekkür ederim.
Jungsoo bunun üzerine duygulanıp ve teyzesine sarıldı. Sonra okula gitmek için yola koyuldular, yoldayken Jung-soo teyzesine sırıtıyordu. Teyzesi sırıtşına fark etti ve;
Tyz: Ne oldu? Bir şeyi mi merak ediyorsun?
Js: Aslında evet..
Tyz: Neyi merak ettin? Sor bakalım. Ama yolumuz az kaldı, varmadan hemen sormalısın.
Js: Tamam, şimdi sen 33 yaşındasın değil mi?
Tyz: Evet neden ki?
Js: Eniştemle nasıl tanıştınız?
Tyz: Eşimle mi... Ah, ben o zamanlar 15 yaşındaydım ve o da 17 yaşındaydı. Anlayacağın, veledin tekiydim.
Js: İlk hanginiz hoşlandınız?
Tyz: Imm, haha ben tabii ki. Bir arkadaşıyla beraber dolabının önündeydi ve ben de ona bakıyordum. Çekici görünüyordu. Öğlen yemeğinde aniden geldi ve bana çilekli süt verdi.
Js: Ee, ama çilekli süt senin en sevdiğin değil mi?
Tyz: Evet öyle ama o bunu bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall For One Single Girl||JJK
FanficKore'deki liselerinin en popüler erkekleri olan Jimin ve Jungkook, ikisi de daha önce aşık olmadığı için aşkın varlığına inanmazlar. Ta ki bir gün A-36 sınıfından Jung-soo adında bir kızla tanışana kadar. Sevimli, tatlı, kibar, güzel ve çok akıllıyd...