1.Bölüm(Yaz)

12 2 1
                                    

Her zamanki gibi bir gündü. Televizyonda rastgele bir kanal açılıyken telefonda oyalanıyordum. Tam instagrama girecekken televizyondaki pembe dizide bir cümle kuruldu "Aşk geliyorum demez birtanem." Bu cümleyi duyar duymaz yan tarafımda duran kumandayı elime geçirdiğim gibi televizyonu kapattım. En nefret ettiğim şey vıcık vıcık aşk cümleleri, kelimeleriydi. Hem neydiki bu aşk? Tam sorgulamaya başlaycakken telefondan gelen bildirim sesiyle irkildim. Aslında böyle bildirimlere çok bakmazdım çünkü dolandırıcılık yada reklam olduğunu düşünürdüm ama o anın verdiği merakla tuhaf bir şekilde mesaj kutusuna girdim ve son mesaja tıkladım. Hı? Ne mi yazıyordu? Seçilmiş kişilerden biri miymişim? Böyle 3 kişi daha mı varmış? Muhteşem ruh eşi kavramı mı? Yarışma? Arkadaşlık mı? AŞK mı? 4 grup? Capella? "Off, saçma sapan şeyler!" diye ufak bir çığlık attım. Tam "Neyse." diye geçiştirecekken bir cümle gözüme çarptı " Herşeyden sıkılmış, bıkmış ve soğumuşsan, ara vermek istiyorsan, tatile çıkmak istiyorsan bu yarışma senin için ideal!" Aslında olabilirde. Meraklanıp detaylar kısmına girdim. O zaman olayı daha iyi anladım. Bu bir yarışmaydı evet, fakat bir farklılık vardı.Neyse, bu yarışmaya sıradan herkes gelemiyordu. Sadece seçilen kişiler gelebiliyordu ve yarışma bu kişilere "SEÇİLMİŞLER" diyordu. Bu sözde seçilen kişilerin nasıl seçildiğine gelirsek, bu kişiler 4 grup olacakmış ve her grupta 4 kişilik kadınlı, erkekli olacakmış ve bu kişiler bir birine zıt bir uyum içinde olan ve benzer yaşanmışlıkları olan bir molaya ihtiyacı olan insanlar olacakmış. Peki bunların bizde olduğunu nerden biliyor olmalarına gelirsek, bende bilmiyorum ve buna takılmayacağım galiba. Çünkü ben de böyle bir insanım. Neyse buraya kadar herşey normal siz şu an bana "Neresi farklı ya?" diyo olabilirsiniz böyle dediğinizi düşündüğüm için artık asıl meseleye giriş yapacağım. Bu yarışma gökyüzünde, rokete bağlı çalışan bir ev düzeneğinde olacak. Olacakmış yani. Gökyüzdeki büyük bir tesis de bence güzel olabilir dimi. Ödülümüzde hiç bir şekilde bilinmeyecekmiş. Zaten benim için çokta bir tehlike yok. En fazla ne olabilirdiki en fazla... Ölürdüm!
Ki bu beni korkutmazdı ben ölümden korkmayacak kadar çok şey yaşamıştım... Neyse bu konuya hiç girmeyelim çokta önemli değil zaten. Bu arada 2 saatir konuşuyoruz ama unuttum benim adım Mine. Ben Mine ve bu lanet olası yarışmaya katılacağım.

CAPELLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin