akından

15 2 0
                                    

Ama yapamadım değil sarılmak ondan nefret etmem gerektiğini düşünüyorum birdaha hiç bir kadına güvenmem birdaha kimseyi sevemem en önemlisi o buna gerçekten degiyormuydu gerçekten ondan hoşlanıyormuyum bilmiyorum

Bu dünyada sadece kardeşlerim var hayatımda ki tek kadın funda hep oluçak hep o benim kalbimdeki tek kadın oluçak
.
Ama rüzgâra yaptığı şey hiç doğru değildi bu yüzden fundayla konuşup rüzgarı rahat bırakmasını istiycem  tam onunla konuşmak için giderken arabam mın önü kesildi normalde kimse benimle uğraşmak istemez di   ama emre hariç onunla çocuk Ken çok iyi dostuk ama sonradan onun tam bir saplantılı pikobat  olduğunu fark ettim  onun rüzgar la daha önce tanıştıklarını biliyordum nur sayesinde  daha çocukken tanışmışlardı rüzgarı ilk gördüğümdede  hep onunla olmasını istiyordu bu geçici bişi sanmıştım taki dostluğumuzu bitirdiğimiz o güne kadar emre ara ara İzmir'e gidiyordu  neden gittiğini o zaman anlayamamıştım  taki odasındaki gizli olduğunu söyledi ği dolapı görene kadar  bakmamı istemiyordu bir gün yere bir fotoğraf düşmüştü  onu alıp baktığımda rüzgarın spor yaparken çekilmiş fotoğrafı vardı dolabın kabağını açtığımda  rüzgarın ara ara çekilmiş onlarca fotoğrafları vardı dolapta bunu görünce delirmistim kızın haberi yoktu fotoğraflar gelişi güzel çekilmiş ti kızı kendine takıntı haline getirmiş ti  o gün onu elime geçirdiğim gibi ağız burun daldım bana ona aşık olduğunu vazgeçemediğini  söyledi ya kız istemese istiycek dedi önce ama sonra benden dolayı mı bilmem o zaman peşini bırakırım  dediğinde hiç inanmamıştım yada inanmak istemiştim bilmiyorum  bişiyi biliyordum ki onu elde etmek için herşeyi yapıcaktır o günden sonra hiç dost olamadık   arabanın içinde biran aklım bu düşüncelerle dolaşırken  diğer arabadan emre inip bana doğru geliyordu. Bende arabadan indim ona doğru yürüdüm bana rüzgar nerde diye sordu. Bende sanane ne yapıcan dedim sinirle , bana bak akın o kızın etrafından uzak dur o kız bana ait benim,seni seçtiğini söylemedi  ama sen seni seçmese vazgeçiceğini söyledin, beni seçicek oda bana âşık eyer sen aradan çıkmasan olcaklardan ben sorumlu değilim ona göre  beni seçmesi için herşeyi yapıcam o benim sende bunu o kafana koy  yoksa olucaklardan ben sorumlu değilim . Ellerimi yumruk yapmıştım tüm öfkemi hisetmesini için yüzüne tısladım ne yapıcaksın asıl sen bana bak eyer o kıza zarar verirsen bunun bedelini sana ödetirim bunu bil  ,ona aşıksın değilmi akın itiraf et cesur ol bak ben açık açık itiraf ediyorum ona deli gibi aşığım ya sen sen tam bir korkaksın  dediğinde onun tam suratının ortasına yumruğumu indirdim yere düştü ben ondan kat ve kat daha kuvvetliydim o yüzden benimle baş edemezdi yerde onu izledim ardı ardına bir kaç yumruk daha indirmiştim. Yerde onu izlediğimde gülmeye başladı  tam bir deli gibi rüzgârı benden alimiycaksin buna izin vermiycem asla  diyordu gülerek oda beni seçecek işte o zaman o zaman sen hiç bişi yapamayacaksın dediğinde kanlı yüzüne rağmen hala gülüyordu sen kafayı yemiş sin git bir doktora görün benide kendinle yormasın dedim arabaya bindim biran bu kızı bunun insafına bırakamam bu kafayı yemiş  elimden geldiği kadar rüzgarı korumalıyım   deli kız uyarmama  rağmen uzak durmuyacam dedi belkide ona gerçeği söylemeliyim Emre'nin gerçek yüzünü bilmesi lazım belkide sandığımdan daha fazla hayatı tehlikede eyer oda gerçekten Emre'yi seçerse onun hayatından sonsuza kadar çıkıp giderim  asla onu rahatsiz etmem  ..........

Asi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin