Tamam normalde bir erkek değil bunları söylemesi bana yaklaşmasına izin vermez azının ortasına yumruğumu koyardım ama Emre'nin yanında hiç bişi yapamadım içime sadece tuhaf bir korku girdi onu durdurmalımıydım diye düşünürken çoktan karanlık olmuştu hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladım ne ara bukadar uzaklaştım hiç bilmiyorum buralarıda hiç tanımıyordum şimdi ben nasıl eve döncem yaaaaa son bir kaç saate olanlardan sonrada var olan aklım tamamiyle ne düşüneceğini şaşırmış durumda tüm bu düşüncelerle dolaşırken bir den karşıma kim çıktı dersiniz ? Akın evvet şudurumda enson beklediğim insan beni kolumdan tutuğu gibi bir evin duvarına yasladı o kadar anı yaptıki bir an şok oldum kolumun acısıyla kendime geldim akın nerdeyse tüm gücüyle sıkıyordu . Ne yapıyorsun sen ne hakla bana dokanırsın bırak kolumu diye bağırdım onu dövmek istesemde şuan buna ne kadar gücüm yeter hiç bilmiyorum akın oldukça kuvvetli biriydi
Sinirle yüzüme tıslayarak ne halt etmeye o itle ormana gidersin o itle nasıl konuşursun dedi . Biran tüm öfkemle sana ne seni ilgilendirmez seni ne allakadar ediyor anlamadım ,hem sen beni takipmi ediyorsun dememe rağmen
Senin ne işin vardı o parkta sorularıma cevap ver rüzgar daha yeni tanıştığım biriyle nasıl bukadar samimi olursun o yoksa yoksa öptümü seni zorla ,zorlamı seni oraya götürdü susma çıldırtma beni konuş dedi tüm öfkesiyle biran çok korktum onu bukadar öfkeli ve sinirli görmemiştim tamam dedim sakince sakinol dedim korktuğumu beli etmemeye çalışarak babamla tartıştım tam gidiyordum biran önüme çıktı sonra biraz konuştuk dediğim sırada gördüm nasıl konuştuğunuzu neredeyse ağzına girecekti sonra ne oldu ben şaşkın bir şekilde akının yüzüne baktım akın herşeyi görmüştü biliyordu sadece benim ona ne kadar dürüst olacağıma bakıyordu biran iki kolumu sıkıca tutu ve sana bişi yaptımı? Neee ? Sana dokundumu diyorum eyer zorla dokunduysa hayır hayır dokunmadı izin vermedim ben gitmek istediğimi söyledim akın bu cevapımdan mutlu olmuşgibiydi yavaşça kolumu bıraktı
O da gitti zaten tapi bana söylediklerini akına anlatmadım . biran durdu peki burada ne yapıyorsun nereye gidiyorsun . Bir yere gitmiyorum akın buraları fazla tanımıyorum hata hiç dediğimde etrafa bakıyordum kayboldum evimi bulmaya çalışıyorum o kadar ? Tanımadığın bir adamla gezersen olacağı bu ben seni eve bırakırım eve gidiyorsun birdaha da o itle konuşmuyorsun anladınmı biran kendimi tutamayıp neden sebepne bana öyle bir bakış atıki siyah olan o gözler gece nin verdiği etkiyle de nerdeyse hiç beli etmiyor karanlık görünüyordu üstüme doğru gelip gözlerimin içine bakıp kesin bir dile ben öyle istiyorum da ondan konuşmayacaksın dedim o kadar . Sinirlenerek sen bana karışamasın dedim akına buna hakkın Yok öyle sinirli bir şekilde bana baktıki eyer beni dinlemez onunla konuşursan sonuçlarına katlanman gerekecek beni kızdırmak istemesin rüzgar bunu deneme emrimi dinle o an şok olmuştum evvet bu adam bana kesin olarak emir vermişti ve ayakta ve hiç bir yeri kırılmamış ti öylemi Kendi kendime sen çooook yumuşadın rüzgar çok adamın ağzına yumruğu çakmasan tabi sana emir verir hani beni böyle koruması hoşuma gitmiyor değil ne diyorum ben yaaa kafa bende iyice gitti akın elimden tutuğu gibi bir hızla beni çekmeye başladı teknik olarak bir erkeğin elini ilk defa böyle sıkıca tutuyordum akının gülümsemesini görünce bunu düşünmek bile vücudumun yanmasına sebep oluyordu hemde elini tutuğum erkek akındı bu hissetmiş olucakki ara ara bana bakıp gülümsedi Allah'ım bu erkeğin derdi ne gülerken nasıl bu kadar seksi oluyor kırmızı olmamak için yoğun bir berformans sergiledim ama kesin kırmızı olmuştum üstelik bunu akında fark etmişti çok geçmeden evimin önüne gelmiştik o hala elimi tutuyordu bana bakip birdaha evden tanımadığın kişilerle bu kadar uzaklaşma şimdi git dediklerimi de unutma çakmak İstanbul 'u dedi ve gitti bende arkasından bende sahte mafya dedim bis ejderha durmadan ağzından ateş püskürüyor biraz kipar olma aman seni soğuk kanlı pis ejderha ne oluçak bide dediklerine bak emredersiniz dedecim yaparım merak etme biraz ödke nöbeti geçirmiş olabilirim kapının önünde ama aklıma takılan soruları birtürlü yanıtlayanıyordum tüm bunları düşünürken telefonumu aradım ama evde unutmuştum evden çıkalı saatler olmuştu babam beni merak etmişmidir acaba diye düşünürken kavgamız geldi aklıma ona söylediklerim kapıyı açıp içeri girdiğimde babamın telaşı herhalinden beli ediyordu hemen yanıma gelip boynuma sarıldı seni çok merak ettim nerdeydin biraz daha gelmeseydin aramaya çıkacaktım seni çok merak ettim yok artık daha neler dedim.
Kızım ne olursa olsun ne dersen de sen benim kızımsın seni geri kazanamak için herşeyi yapıcam sen benim herşeyimsin kızım bir tanem beni kollarına sardı başım göğüs kafesindeydi o bunları söylerken bir kaç kez başımı öbtü o an hiç bişi söylemedim bir süre öyle kaldık ama sonra ben uyumak istiyorum çok yorgunum dedim babam tamam bişiler ye sonra odana gidip uyu istersen .ben aç değilim sadece uyumak istiyorum dedim soğuk bir sesle babam anlayışla tamam acıkırsan söyle olurmu ? Tamam deyip odama çıktım kendimi odaya atığım gibi hemen banyoya yöneldim uzun bir banyo yapıp bugünün tüm yorgunluğunu atmak istedim bu yüzden uzun ve sıcak bir banyo yaptım hata bir ara telefonumun sesini duydum arayan kimse bekleye bilir dedim banyodan çıktığımda masanın üzerinde bir tepside yemek duruyordu anlaşılan babam aç kalmamı istememişti . Arkadaşlar biliyorsunuz normalde ben bu yemeği yemem yani yemekle hiç aram yoktur ama sadece babam daha fazla üzülmesin kırılmasın diye yemeği yemeye başladım yoksa asla yemem yemek neki ben oldukça iradeli bir kızım sabahtan beri bişi yememistim hemen hemen o an aklıma telefonum geldi Zeynep aramış hata bir sürü mesaj atmış destek olmak için gelmeyi teklif etmişti baban ben uzun süre kaybolunca Zeynep'in yanına gitmiş olmaihtimalimi düşünüp onu aramış hemen ona kısa bir mesaj atım gerek olmadığını sabah konuşuruz hem uyumak üzere olduğumu yazıp yoladım annemin aradığını fark ettim onunla konuşmak istemiyordum aklıma kız kardeşim geldi hemen onu aradım Güneş le konuşmak çok iyi gelmişti bana onunla uzun uzun konuştuk ona olanları anlatınca nerdeyse küçük dilini yutacaktı oda bukadarını beklemiyordu fundanın yaptıkları onuda çok kızdırdı oda Emre'yi ve akını merak ediyordu o yüzden interneten küçük bir araştırma yapmıştı hata bana akın ve Emre'nin istekram ve feysbuk adreslerini söyledi ben internete takılmadığım için bakmak hiç aklıma gelmemişti?sağolsun kardeşimin aklına gelmiş güneş abla akın abi çok yakışıklı hesapinda onlarca takipçisi var nerdeseyse birmilyon takip ciye sahip yasen senin hiçyok ne yapıcam ben bu kadar takipciyi ?
Öyle deme akın abinin baya fenomeni var adam tam bir karizma gerçi fazla paylaşım yapmıyor ama yaptığı hemen olay oluyor hata son fotuğrafına bak bana tanıdık geldi içindeki güneş bana fotoğrafı yolayınca şok oldum bu fotoğraf akşam üstü akının beni duvara yaslayıp yüzüme yakın olduğu andandı biraz fotoğraf karartılmıştı ışık lambasının verdiği etkiyle çok farklı bir Havva veriyordu o gece kardeşim bir çok fotoğraf yoladı bana bende akını takip etmeye karar verdim nasıl olsa o kadar takipçinin arasında beni fark etmez dedim istek yolayınca hemen kabul etti hata merhapa çakma İstanbul 'u nasıl oldun diye masaj bile atı iyim dedim hata o ara Emre'ye de istek atmıştım oda hemen kabul ettip oda nasıl olduğumu soruyordu onada iyimdedim kısa bir mesajla
Akın dan yeni bir mesaj geldi ben sana emreden uzak dur demedimi neden o iti takipe alıyorsun diye bir mesaj attı yok artık bu kadar hızlımı haperi oldu
Bunun hesabını yarın vericeksin biliyorsun ona hemen 😠böyle bir mesaj attım oda yarın okulda iyi şanslar ihtiyacın oluçak diye bir mesaj attı?
Elinden geleni ardına koyma pis ejderha ne yapıcaksın bakalım dedim keyifle gülümseyerek uykuya daldım.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi
Dla nastolatkówYeni bir hayat yeni bir aşk kim se inanmayacak bu aşka ve onlar mücadele edicekler aşkları için sonunda kim kazanacak akın rüzgar mı yoksa birleşmelerini istemeyenlermi