Part 1

10.6K 89 3
                                    

Tahun 2014 bermula..

Kini aku meningkat umur berusia 15 tahun dan berada di tingkatan 3. Seperti biasa aku mendaftarkan diri, bergerak ke asrama dan aku ditempatkan di bilik tingkat atas sekali. Setelah mengemas barang di loker, aku terus baring rehat di atas katil ku. Dorm aku total semua sekali ada 8 katil doule decker and total penghuni 16 orang. Tahun ini tingkatan 3 punya bilik akan bergabung dengan tingkatan 2. Aku akan stay bersama junior muda setahun. 

Disebabkan aku dan Aidil sudah biasa buat projek bersama, Aidil kini tanpa segan silu selalu datang menemuiku untuk mengulang aktiviti mengisap bersamanya. Hampir setiap hari aidil akan datang dan memintaku untuk memuaskan nafsunya. Ada masa akan aku tolak kerana tiada mood, ada masa aku akan layan sahaja. Special nya Aidil ni hanya terletak pada kepala batangnya sahaja. itu sahaja kesukaanku. Selain dari itu aidil hanya membosankan kerana hanya memikirkan puasnya sendiri.. 

Disebabkan sudah tahun baru, aku dan adam kini rapat kembali. Aku gembira kerana aku merindui isapan adam. Aku tertanya-tanya dari mana adam belajar mengisap kerana cara isapannya sangat sedap sehingga aku tidak boleh melupakannya. 

Malam pertama selepas mendaftarkan diri pada hari ni. Adam dan Aidil mencariku pada masa yang sama. Disebabkan aku nampak Aidil menuju ke bilikku, aku melarikan diri ke tandas aras bawah di tingkat 3. Aku malas menjumpai aidil kerana setiap kali bersamanya aku tidaklah begitu seronok dan puas. Tanpa aku sedar, rupanya Adam telah melihatku dan mengikutiku pergi ke tandas tersebut. 

Aku kini berada di dalam tandas. Tiba-tiba ada seseorang datang di hadapan pintuku dan berbisik, 

"Weyh mieyrul.. Aku ni Adam. Nak join boleh?". Selepas mendengar suara adam, aku membuka pintu dan terus menarik adam masuk ke dalam toilet bersamaku. Tanpa sempat berkata apa-apa Adam terus melutut dan mencium seluarku. Adam mula menghidu seluarku di bahagian celah kangkangku. Kemudian mata adam memutih seperti tengah khayal sehingga hilang mata hitamnya sambil mencium bau di celah kangkangku. 

Adam kemudian perlahan demi perlahan menurunkan seluar trackku dan membantu aku menanggalkan seluarku. Aku kemudian ingin menanggalkan boxerku tetapi dihalang oleh Adam. Adam hanya memberi isyarat untuk aku berdiam diri dan hanya membiarkan dirinya sahaja yang beraksi. Adam kemudian sambung menghidu boxerku sambil tangannya kini meramas telurku. Adam kini memicit telurku hingga aku tersenak kerana picitkannya. 

Adam menyedari aku senak kerana aku menepis tangannya. Adam kemudian menggosok batangku dari luar boxer perlahan demi perlahan. Batang aku kini sudah keras menegak. kemudian adam menarik boxerku kebawah dan terpantullah batangku di hadapan mukanya. Aku kemudian menampar muka adam menggunakan batangku. Adam hanya membiarkan sahaja sambil mulutnya ternganga. 

Kemudian aku memasukkan batangku ke mulut Adam. Kini adam menjilat batangku dengan rakus. Adam menjilat kepala batangku, kemudian menjilat bahagian tengah batangku dan lalu bergerak menjilat telurku. Kemudian adam membuat deepthroat dengan memasukkan keseluruhan batangku ke dalam mulutnya. Aku yang tidak tahan terus menekan kepala Adam sehinggalah adam tercekik. Air mata adam mula kelihatan akibat tercekik. 

kemudian aku perlahan-lahan menarik dan menolak kepala adam sambil adam menghisap batangku. Air liur adam kini meleleh keluar dri mulutnya. Batangku basah teruk penuh dengan air liurnya. Kemudian aku mengeluarkan batangku dari mulut adam dan melancap didepan muka adam sambil adam terus ternganga. Disebabkan air liur adam banyak dan aku melancap menggunakan air liurnya, lancapanku mengeluarkan bunyi air berkocak. (Kalau korang biasa lancap, korang akan tau bunyi yang keluar bila melancap). 

Sedang sedap melancap tiba-tiba kedengaran kaki seseorang datang memasuki bahagian tandas sambil memanggil namaku. Suara tersebut merupakan kepunyaan aidil. Aku terus berhenti melancap dan kembali menyuruh adam mengisap batangku. Semakin lama langkah aidil semakin dekat dengan tandas yang aku dan adam berada. Aku yang diam terus berbunyi memulakan perbicaraan. Aku menyahut panggilannya. 

Ye dil, nak apa? soalku. 
Aidil: Alah nak ko lah nak apa lagi. 
Aku: Fuck (didalam hati). Habis kantoi dengan Adam. Adam menggigit batangku dan memandang kearahku. Aku hanya tersenyum. Lalu aku kembali bercakap dengan aidil. 
Aku: aku sakit perut ni. Nanti-nanti lah. 
Aidil: Meh la bagi aku join masuk sekali. Alah macam tak biasa. 
Aku: Hotak ko. aku tengah berak ni, aku sakit perut.
Aidil: okay la aku tunggu ko dekat bilik ko okay. Jangan lari lak. 

Aidil pun berlalu pergi. Kemudian Adam bangun dan berbisik. 

Adam: owh patut lah tahun lepas kurang dah cari aku, jumpa orang baru eh. 
Aku: Eh takde la. Mana ada. Ko je aku layan. Ko isap sedap hehehe. 

Adam pun kembali melutut dan sambung mengisap batangku. Kini adam melajukan isapannya seperti ingin menamatkan sesi isapannya lebih awal. Tidak lama kemudian aku pun memancutkan air maniku kedalam mulutnya. Adam tersedak lalu tertelan dan saki baki air maniku adam ludah ke dalam mangkuk tandas. Adam mungkin merajuk kerana aidil sebab kebiasaannya adam akan menelan air maniku. selepas settle menghisap batangku tanpa sempat aku memakai boxer dan seluarku adam terus membuka pintu tandas dan keluar. 

ketika pintu tandas terbuka rupanya ada seseorang dekat luar yang baru memasuki toilet. And Sh*t!!! Orang tu nampak aku bogel. Adam hanya membiarkan aku dan membiarkan sahaja orang yang melihatnya keluar dari tandas aku. Orang yang melihatku tadi tu adalah Afiq. 

So korang rasa apa jadi? 

move to the next part. Jangan lupa vote and comment. TQ

Misi Tundukkan Jantan StraightWhere stories live. Discover now