Part 4

5.9K 75 12
                                    

Ketika sedap tidur kalini aku bermimpi didatangi wanita. wanita seksi menghisap batangku. tapi kulit wanita ni gelap sedikit berbanding sebelum ini. Lepas sedap puas dihisap aku pun pancut. Aku terjaga dan rupanya aku pancut dalam mulut macha (watak baru). aku memandang macha. macha berlakon pura-pura tidur. aku nampak dia menelan air maniku. batangku masih keras dan aku tidak menyangka macha juga sanggup menghisap batangku. and yes macha kulitnya sedikit gelap. 

Macha suka hanya mengenakan spender sahaja ketika diasrama. Aku pelik kerana dah la kitorang tidur dalam aircond tapi dia relax je pakai spender. hahaha. Disebabkan batang aku masih mengeras, aku sekali lagi ingin menyumbat batangku kemulut macha untuk merasa isapan macha. tapi malangnya macha menolak. Aku pun kembali ke bilik dengan hampa dan sampai dibilik aku sambung melancap sendiri kerana batangku masih tegak berdiri. selesai pancut barulah aku boleh melelapkan mata. 

Hujung minggu kembali..

Sedang aku tidur di dalam bilik.. kalini aku tidur awal kerana kepenatan, tiba-tiba ada seseorang datang sebelahku. Disebabkan aku tidur mengiring, aku dapat rasakan ada batang mengeras bergesel di bontotku. Aku hanya membiarkan sahaja kerana sewaktu itu walaupon bilik gelap bertemankan samar-samar cahaya koridor, masih jelas junior tingkatan dua masih bersembang rancak. Disebabkan tidak mahu kantoi aku hanya membiarkan perbualan entah siapa di sebelahku ini. Tiba-tiba lelaki tersebut bertindak aggressive, dia ingin menjolok bontotku. 

kainku ditarik naik ke atas dan aku dapat rasakan kehangatan batangnya. batang lelaki tersebut perlahan-lahan meliar dicelah bontotku. Lelaki tersebut meludah dan menyapu di batangnya dan kali ini dia betul-betul ingin menjolokku. Aku rasa seperti batangnya sudah ingin memasuki bontotku. aku mula merasakan lelaki ni dah terlalu bernafsu ke apa. Dah la junior ramai tak tidur lagi tadi dia berani buat macam tu. Disebabkan aku takut kantoi aku terus bangun lari memakai tuala dan bergerak masuk shower. 

sedang aku mandi tiba-tiba ada seseorang datang mengetuk pintu showerku. Aku dalam keadaan bogel hanya membuka pintu dan menjenguk mengeluarkan kepala. Alangkah terkejutnya aku, orang yang berada dihadapan showerku kini adalah afiq orang yang aku nak sangat merasa batangnya. afiq sudah siap bertuala dihadapan pintuku sambil tersenyum nakal. Afiq menolak pintu showerku, aku yang tergamam hanya mengeras seribu bahasa. Kini afiq sudah melihat aku bogel tanpa ada seutas benang menutupi tubuhku. afiq melangkah masuk kedalam shower dan menarikku untuk menutup pintu.

aku terdiam kaku. kemudian afiq menanggalkan tuala nya dan kami SEKARANG SAMA-SAMA BOGEL!!!! OMG!! aku menelan air liur melihat body afiq yang berketul dengan batang dia yang besar. Kalini aku dapat melihat jelas kerana lampu tandas yang terpancar terang. Ini merupakan pengalaman baru buatku. Mandi bersama lelaki bogel didalam shower bersama. Afiq berbisik kepadaku. 

Afiq: kenapa diam? terkejut ke?
Aku hanya tersenyum dan jantungku sewaktu ini berdegup kencang kerana masih speechless dengan apa yang sedang berlaku. afiq terus berbisik kepadaku. haritu kata nak isapkan? soalnya. aku hanya mengangguk mengiyakan sahaja. 

Lalu afiq menekan bahuku menyuruhku melutut untuk menghisap batangnya. Aku seperti disantau. aku hanya mengikut sahaja kemahuannya. afiq menampar muka ku dengan batangnya yang sudah keras. Afiq menarik mukaku dan diletakkan ke telur nya. aku merasa suam-suam kepanasan. Lalu aku mula menjilat telurnya. aku mengemam telurnya. selepas itu aku menghisap batangnya. ketika aku menghisap batangnya aku melihat muka afiq sedang kepuasan. mungkin pertama kali batangnya diisap. aku terus menghisap sambil kami melakukan eye contact. Afiq berdiri sambil menyandar badannya di dinding shower. menikmati isapanku.

Telur afiq dijilat berkali-kali. aku mengemam kedua telurnya. desahan afiq semakin membuat aku turn on. aku membuat deepthroat dekat afiq. ketika semua batangnya dimasukkan kedalam mulutku, aku memainkan lidahku di kepala batangnya. aku menjilat dan bermain di lubang saluran air kencingnya. disebabkan mulutku sedang penuh dengan batangnya, aku hanya memainkan lidahku. afiq kelihatan sangat puas dengan isapanku. 

Afiq menarik keluar batangnya, afiq menarikku bangun dan menyuruhku menonggeng sambil aku memegang dinding shower dan menonggeng kearahnya. Afiq mengambil sabun dan menyapu ke arah lubangku. Afiq sudah seperti biasa melakukannya. Aku hanya membiarkan sahaja. afiq menepuk bontotku dan mula ingin memasukkan batangnya. Disebabkan tindakan dia ingin menjolokku maka aku sangat pasti lelaki didalam bilik yang ingin menjolokku tadi mesti orang yang sama iaitu afiq. 

Afiq perlahan-lahan ingin menjolokku. tiba-tiba aku merasa sakit dibahagian bontotku dan aku menolak perbuatan afiq. aku bisik mengatakan yang aku taknak sebab sakit. Afiq tidak memaksaku. afiq terus menyuruhku sambung mengisap batangnya. afiq memang seorang yg tahan lama. aku merasakan cukup lama aku dan dia didalam shower tersebut. Akhirnya afiq bertanya kepadaku.

Afiq: takpe ke aku pancut dalam mulut ko?
Aku: (mengeluarkan batang afiq dari mulutku dan berkata): ikut la tak kisah mana-mana.

Selepas sambung mengisap batangnya. Aku menekan kepalaku. Kemudian badannya keras seperti kekejangan. Rupanya dia sudah sampai klimaks nya. Afiq memancut kan air maninya kedalam mulutku. Sekali lagi pengalaman pertama lelaki memancut mani kedalam mulutku dan pengalaman pertama aku menelan air mani. aku tidak tahu kenapa aku merasa puas bersama afiq. air mani afiq merasa sangat manis seperti fruity macam tu.

Kami pun mandi bersama dan afiq memelukku dari belakang sambil kami sama-sama sabunkan badan masing-masing. Afiq mengucup bahuku ketika afiq memelukku dari belakang. aku merasakan yang aku dilayan seperti someone special. aku sangat bahagia. Kami pun sama-sama mengelap air mandian dan keluar dari shower secara bergilir takut disedari orang lain. 

Ketika memasuki bilik, semua yang bising bersembang tadi telah tidur semua. Aku ingatkan aku balik bilik keseorangan rupanya afiq follow aku dari belakang. Afiq memintaku untuk memberi spenderku kepadanya. Afiq nak trade spender. Dalam hatiku berbicara. 
" WTF!! gile lain macam nafsu dia ni. betul-betul nafsu kuda". Aku pun memberikan spender ku dan dia memberiku spendernya. Afiq pun menuruni tangga pulang ke biliknya dan aku memakai kain pelikat dan sambung untuk tidur. 

aku tersenyum kepuasan sambil teringat kembali perkara yang baru saja kami lakukan. Hatiku kini berbunga dan gembira. Aku kembali ke loker mengambil spender afiq dan terbayangkan afiq sambil mencium spendernya. aku mengambil dan tidur bersama spender itu. Aku merasakan yang aku mula jatuh cinta dengan cara layanan afiq. 

okay itu sahaja untuk episode kali ini. Nanti kita akan sambung lagi hehehe. Thanks sudi baca. jangan lupa vote and comment. Jangan lupa juga follow aku dekat twitter ehehehe. 

Misi Tundukkan Jantan StraightWhere stories live. Discover now