Malam minggu..
Seperti biasa bilik aku jadi tempat untuk ramai-ramai melepak ketika hujung minggu. Adam, Amirul, Macha pun ikut melepak sekali. Kami menggabungkan katil. Aku seperti biasa memakai kain pelikat sahaja. Malam tu aku tidur bertiga. Ditepi sekali aku, ditengah adam dan dihujung sebelah lagi amirul. Macha tidur di atas katilku. Malam telah berlalu dan ketika sedang semua lena diulit mimpi, aku mendengar bunyi tali pinggang seperti dicabutkan. Kemudian bunyi zip seluar diturunkan.waktu ni aku sedang tidur mengiring membelakangi adam dan amirul. Kemudian aku mendengar bunyi seperti seseorang sedang mengisap batang. Aku yang tertanya-tanya lalu memusingkan badanku menghadap ke arah adam dan amirul. Alangkah terkejutnya aku melihat Amirul sedang mengisap batang kepunyaan Adam. Aku melihat perbuatan diorang. Adam dan amirul menyedari aku melihat tetapi mereka hanya membiarkan sahaja. Tekaan aku selama ini tepat. Memang adam dan amirul pernah melakukan perbuatan yang sama seperti yang adam pernah lakukan kepadaku. Aku hanya melihat dan memerhati perbuatan mereka.
Melalui samar-samar lampu koridor aku dapat melihat muka amirul yang cukup berahi. Muka sangap menjilat batang adam seperti menjilat aiskrim. Adam hanya tersenyum puas menikmati dan memandangku sambil menaikkan keningnya. batangku kemudian mengeras kerana melihat isapan amirul yang menyelerakan. Aku kemudian bangun berdiri disisi katil dan menaikkan kainku. Aku sengaja menunjukkan batangku yang menegak. Amirul yang melihat batangku terus meninggalkan batang adam dan mula mengisap batangku. Adam juga datang kearah batangku dan sekarang keduanya berkongsi dan bertukar-tukar mengisap batangku.
Aku begitu puas kerana keduanya berebut ingin menikmati batangku. kemudian aku kembali baring. kini posisi kami bertukar. Adam menghisap kepunyaan amirul dan amirul mengisap kepunyaanku. Aku kegelian apabila amirul memainkan lidah dikepala batangku. Aku melancapkan batang adam. Kemudian aku cuba untuk mengisap batang adam. Semenjak tahun lepas lagi bersama adam, baru ini kali pertama aku mengisap batangnya. Tetapi antara adam dan amirul, aku lebih menyukai isapan adam. Mungkin Amirul masih kurang pengalaman dalam mengisap batang. Disebabkan amirul begitu rakus mengisap batangku, adam mengalah lalu naik ke katil atas. Aku kemudian kembali berdiri ingin melihat adam dalam masa yang sama amirul masih tidak melepaskan batangku.
ketika berdiri aku melihat adam membuka seluar macha dan mula menggosok kepunyaan macha. Aku berkata didalam hati. "uish dengan macha pun adam buat eh. gile semua kote dia isap ke apa". soalku didalam hati. Macha mula tersedar dan batangnya muka mengeras. Itu pertama kali aku melihat batang macha. batang macha gelap hitam seperti tuannya. batangnya kecil sedikit berbanding batang adam yang tebal dan panjang. Batang macha panjang tetapi tidaklah tebal mana. Adam mula mengisap dengan rakus. Macha terkejut melihat ku di sisi katil kerana macha menyangkakan aku warden. Adam kini mengisap batang macha dan aku merasakan sedikit jeles kerana aku tidak menyangka aku harus berkongsi adam dengan orang lain.
Amirul masih lagi mengisap batangku. Macha kemudian mengintai kebawah katil kerana menyedari muka ku yang kepuasan dan melihat amirul. Macha hanya tersenyum nakal. Disebabkan adam dan amirul sedang sibuk mengisap batang macha kemudian merapatkan mukanya kepadaku dan ingin menciumku. Lalu aku menepis kerana aku tidak suka biasa. Disebabkan aku menepis, macha menarik kepala adam lalu mencium adam. aku hanya melihat perbuatannya. Sh*t aku mula mencarut didalam hatiku.
Aku yang melayan isapan amirul dan tidak lagi ada rasa ingin memancut tiba-tiba semakin horny dan air mula ingin keluar kerana macha mula mengerang kesedapan. Aku mempunyai kelemahan iaitu apabila mendengar moan lelaki, aku akan semakin turn on. (so korang tahu dah la kelemahan aku ni. HAHAHA). Dan tidak lama kemudian, macha pun memancut kan air maninya. Air maninya sangat banyak. badan macha kebasahan dipenuhi air mani. Disebabkan air mani yang banyak aku kemudian memegang batang macha dan melancapkan batangnya. Adam menjilat mani macha yang bertaburan di atas badan macha.
Macha kemudian memegang tanganku menghentikan lancapan yang aku lakukan. Macha menggelengkan kepala. Amirul pula kelihatan lenguh menghisap lalu mengeluarkan batangku dari mulutnya dan sambung melancap batangku sambil mulut ternganga di lubang air kencingku seperti menunggu aku pancut didalam mulutnya. Tidak lama kemudian aku pun memancut kedalam mulutnya. Amirul menelan dan mengambil sedikit air maniku untuk melancapkan batangnya. Batang amirul tidaklah besar. Batangnya sekadar 4inch sahaja. kecil berbanding kami semua. Adam kembali turun ke arah kami. adam dan Amirul melancap batang masing-masing. amirul menyapukan air maniku ke batang adam. Akhirnya mereka memancut kepuasan. kami kemudian baring dan sambung untuk tidur. Masing-masing menghembus nafas lega tanda kepuasan..
Esoknya aku dikejutkan oleh roomate aku iaitu fakrul. Aku melihat adam dan amirul sudah tiada disebelahku. Aku memandang fakrul. fakrul mula menyoalku.
Fakrul: Woi mieyrul ko lancap ke si*lll.. Penuh air mani kat lantai ni melekit lekit.
Aku didalam hati: Fu*kkk air mani aku yang meleleh semalam..
Muka fakrul memang sedang marah kerana fakrul terpijak air maniku dan membuatkan kakinya melekit. Aku hanya menyuruh fakrul untuk basuh.Aku: Dah tau melekit pi la basuh. Ye semalam aku taktahan tu aku lancap situ dan pancut situ. jawabku.
Fakrul terdiam dan kemudian berkata. Bapak sangapnya ko ni boleh lancap dalam bilik. orang lancaplah dalam tandas. sial la pancut lepastu tak lap. kata fakrul. aku pun hanya membiarkan fakrul dan berlalu pergi untuk mandi.
So camne guys? pernah alami situasi macam aku? komen sikit hehe. Jangan lupa vote okay.
Move to the next part.
YOU ARE READING
Misi Tundukkan Jantan Straight
Короткий рассказHi guys, kisah ini merupakan kisah realiti yang terjadi pada diri mieyrul sendiri. Mieyrul hanya ingin berkongsikan pengalaman mieyrul bersama korang semua. Semua nama-nama karakter di dalam cerita ini hanyalah nama samaran sahaja. Jangan lupa follo...