Santa Perpètua de Mogoda
17 d'abril del 2025 09:00
A les portes de l'IES ROVIRA I FORM.

L'endemà, l'ambient en la colla estava enrarit, desà que la tarda anterior, l'Aina va mostrar els seus sentiments vers l'Arnau.
De fet, l'Aina, Va ser l'única de la colla que no va anar a l'institut, posant com excusa que s'havia posat malalta.
En Nil, que no entenia res, va dir - com es que s'ha posat malalta de cop l'Aina? Sí ahir estava molt bé no tenia símptomes de mal de cap de grip o qualsevol cosa... - en Dídac, que sempre tenia respostes per tot, va dir - potser està en esa etapa de la vida de les noies que ens va explicar la mestra de ciències naturals  l'altre dia - en Nil, recordant la lliçó va dir - ah! es tracta daixò? Llavors ho deu estar passant malament, no Patri? - ella, que sabia realment, el que tenia la seva amiga, no volia ser la típica rubia tanoca, que va ficant la pota arreu, per tant, va decidir seguir la corrent al Nil, contestant - si, de ben segur és això el que li passa, i ja sabeu, que en aquests moments no volem nois que ens destorbi, saps el que vull dir, oi? – en Nil, es va sentir ofès i va replicar tot dient – I tant que si, per qui em prens!? no soc tan insensible, saps!? – En Dídac, va fer una mirada a la Patri de desaprovació, i quan en Nil, va anar corrent a la seva classe, va dir la patri – no em miris així, Dídac, no podia dir-li pas la veritat, ell no entendria, es mes jove que nosaltres! – en Dídac, contestar amb extranyessade quina veritat parles?Patri, sorpresa per la ignorància del seu amic li va dir – de debò no et vas adonar el que va passar ahir a l'skateparc?en Didac, va fer el gest d'intentar recordar l'escena i finalment digué Ah! et refereixes a quan va donar-li un petó a l'Arnau i aquest va flipar? i es per això que no ve a l'institut? La Patri, va començar a emprenyar-se i va contestar – que passa? no et sembla prou motiu? que no intueixes perquè ho va fer? – En Dídac va reaccionar, sense saber que l'Arnau ja era allí tot dient – Aaaah! no em diguis que l'Aina està col·lada per l'Arnau? - quan l'Arnau va sorprendre'l en preguntar – Es cert això? és veritat que l'Aina esta enamorada de mi? – en Dídac, es va passar vermell i va començar a suar, i la Patri va dir per intentar despistar - ai Arnau, està molt malament escoltar converses alienes – Aquest es va ofendre i va contestar – que dius tu ara, acabo d'arribar i l'escoltat de casualitat, estàveu parlant de mi i de l'Aina! que vols que faci com si res!? – Patri, es va voler defensar i va replicar – es que no ho havies de saber, perquè ni tan sols l'Aina ho vol reconèixer, però la reacció d'ahir en veure't amb la noia nova, no em v deixar cap dubte.

Cap noia actuem així si no es per gelosia, i no mostrem gelosia, si no estem col·lades per un tio! – i l'Arnau es va asserenar i va dir – i ara que haig de fer jo? – Dídac, que a la fi va reaccionar va contestar – Tu estimes a l'Aina? sents per ella el mateix que sents per tu? – l'Arnau va sentir-se abatut i va contestar – Home, jo a l'Aina l'estimo, però no d'aquesta manera, per mi es com una germana, ara mateix no penso en tenir una noia que digui es la meva xicota, igual que amb la noia d'ahir, la Laia - i Patri, va replicar – doncs l'hi has de dir, abans que es faci il·lusions – i en Didac, que es va adonar que quedarien compromesos, va dir – i com li dirà, sense que l'Aina s'adoni que li hem revelat el seu secret? – Patri va fer la cara de Vicky el Víking quan tenia una idea va dir – bé, agafes l'Aina i li dius, em de parlar del que va apassar ahir, i si et contesta... que vols que et diguis? llavors li preguntes que és el que sent per tu. llavors tu li expliques el que ens has explicat a nosaltres – l'Arnau ho va veure amb mes claretat i els va dir – em sembla una bona idea, ja us diré com ha anat – tot just acabar de parlar, va sonar el timbre que els indicava que entressin a les seves aules, així mentre caminaven cap a les mateixes anaven xerrant i fent bromes.

SKATELOVE_CATWhere stories live. Discover now