Łukasz
Tak jak myślałem tak było chłopak się zjawił. I znowu czytał, czy robił coś jeszcze oprócz tego, czy posiadał inne zainteresowania oprócz czytania?Tym razem chłopak nie usiadł koło mnie tylko na ławce która znajdowała się przede mną. Oczywiście nie był bym sobą gdybym się nie dosiadł.
- Co czytasz? - Udałem zainteresowanego.
- O tym jak znaleźć ci mózg i uratować twoją inteligentność której nigdy nie posiadałeś. - Rzucił.
- O jak miło że się o mnie martwisz - Uśmiechnąłem się sztucznie a pomiędzy nami znowu zapadła cisza.-Dlaczego czytasz? - Te pytanie męczyło mnie od kilku godzin.
- Bo lubię. - Wymamrotał.
- Co w tym takiego fajnego? - Zapytałem nie rozumiejąc.
- Nie zrozumiesz - Odparł.- Postaram się zrozumieć. Spojrzał na mnie z pod książki przekręcając głową biorąc głęboki wdech.
- Niektórzy lubią czytać bo lubią żyć w innym świecie uciekając od szarej, nudnej rzeczywistości, niektórzy czytają bo uciekają od problemów a jeszcze niektórzy szukają doznań.Ludzie wolą szukać akceptacji i wyrozumienia w książkach niż w realu. Lubią też zdobywać wiedzę. Przetłumaczę ci to na polski bo po twojej minie wnioskuję że nie rozumiesz. Po prostu ludziom sprawia to przyjemność. Żebyś zrozumiał to sam musiał byś zacząć czytać. Ale żeby zacząć trza najpierw nauczyć się czytać a ty tego nie potrafisz. I proszę daj mi spokój bo chce w spokoju przeczytać tę jakże ciekawą lekturę. - Miauknął wracając do czytania.
-Co jeszcze lubisz robić oprócz czytania? - Zapytałem znudzony. Miło mi się siedziało z nim ale jednak on żył w swoim świecie przez co się nudziłem. Wiadomo że nikt mi nie każe tu siedzieć ale jednak polubiłem jego towarzystwo.
- Książkę piszesz? - Burknął.
- A co, to jakieś tajne że nie możesz mi powiedzieć? - Zapytałem.
- Wiesz, że zadajesz dużo pytań? -Spytał. A ja przekręciłem oczami.
- Lubię oglądać gwiazdy. - Odpowiedział po namyśle.- I co ci daje te patrzenie w gwiazdy? - Spytałem. Naprawdę jedna część mnie spodziewała się tego,że to powie ale druga część mnie myślała że powie coś bardziej ekstremalnego np. Szybka jazda, imprezy.
- Po prostu lubię na nie patrzeć. Lubię je liczyć, czasami do nich przemawiać. Są po prostu ładne. - Odpowiedział. Naprawdę spotkałem dziwoląga a mi się to podobało.
CZYTASZ
𝑩𝒊𝒃𝒍𝒊𝒐𝒕𝒆𝒌𝒂 (gay/yaoi)
Romance𝐴 𝑐𝑜 𝑗𝑒ś𝑙𝑖 𝑠𝑝𝑜𝑡𝑘𝑎𝑐𝑖𝑒 𝑘𝑜𝑔𝑜ś 𝑛𝑎 𝑘𝑖𝑚 𝑤𝑎𝑚 𝑏𝑎𝑟𝑑𝑧𝑜 𝑧𝑎𝑙𝑒ż𝑎ł𝑜 𝑑𝑜𝑝𝑖𝑒𝑟𝑜 𝑝𝑜 𝑘𝑖𝑙𝑘𝑢 𝑙𝑎𝑡𝑎𝑐ℎ? 26.05.2022- 25.05.2022