özel bölüm - son defter

2.1K 161 118
                                    

daha 5. sınıf olduğumu duyuyorum sürekli. anlamıyorum nedenini. bu yaşta biri aşık olamaz mı? ben çok eminim. bu durum için küçük olduğumu sanmıyorum. jisungu seviyorum.

2012

gidiyor. jisung gidiyor. saatlerdir ağlıyorum. daha önce kendimi durdurmam bu kadar zor olmamıştı. hatta imkansız. dayanamam. jisung olmadan yaşamaya dayanamam. daha yeni hislerimden emin olmuşken neden gidiyor. bunu neden bir başkasına söylediğimde bana gülüyor? saçma ve komik mi yani gerçekten? dayanabileceğimi sanmıyorum.

jisung olmadan yaşayabilir miyim bilmiyorum.

2012

hayatımda daha önce böylesine mutlu olmamıştım sanırım. eğer jisung beni bırakıp gitseydi. bunu düşünmek bile ağlamama sebep oluyor. ama gitmedi.

ryujin artık ölmem gerekmediğini söyledi. söylediklerimi ciddiye aldığını, aşkıma inandığını düşünüyordum ama bu lafından sonra onun bile benimle dalga geçtiğini hissettim. ama önemsemeyeceğim. kendime söz verdim.

benim için gitmediğini söyledi bana. o an ilk defa kalbimin bu kadar hızlı attığını fark ettim. daha önce nefesimi kesen bir şey olmamıştı. ama bugün oldu.

bugün jisungu asla kaybetmek istemediğimi tekrar daha iyi anladım.

2012

sayfalardır sadece jisung ve jisungla yaşadıklarımızdan bahsediyorum. daha önce kendi sorunlarından başka bir şey yazmamıştım buraya. jisung tam 2 senedir yanımda. 2 senedir duygularımdan emin olduğumu söylüyorum. ama şunu fark ediyorum ki. büyüdükçe daha iyi anlıyorum her şeyi. herkes daha böyle şeyler için küçük olduğumu söylüyor ama çok saçma geliyor.

jisungun her zaman yanımda olması beni güvende hissettiriyor. hiçbir zaman beni bırakmayacağını biliyorum.

2014

liseye geçmenin iyi olacağını sanmıştım. jisungla aynı liseye gidiyoruz ve bundan hiç memnun değilim.

jisungun hep yanımda olmasını istememin nesi yanlış anlamıyorum? başka yakın arkadaşı olduğunda neden delirecek, beni bırakacak gibi hissediyorum?

güzel bir arkadaş grubu edindik. hiçbirinin jisung hakkında farklı düşüncesi olmaması beni mutlu ediyor.

inkar etmeye çalışıyorum. ama biri bana gelip bu duygularımın takıntı olduğunu söyledi. jisunga aşık olmadığımı, onu takıntı haline getirdiğimi söyledi. ama hayır. kesinlikle bu değildi. sadece onlar öyle düşünüyor. onu kıskanmam gayet normal.

-

kendime engel olmam neden bu kadar zorlaşıyor. ellerim kan içinde. bu defterin jisung yazan sayfalarının kanlı olmasını istemiyorum.

-

neden başkasına ihtiyaç duyuyor. yanında ben varken neden başkasını istiyor.

kendime engel olmalıyım

kendimi kontrol etmeliyim

one direction | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin