Am ajuns cat de rapid am putut .In fața mea era Will care se uita destul de bine dispus la ziua de astăzi dar si la parul meu împrăștiat fiindcă am uitat sa imi leg parul ca de fiecare data .
-Se pare ca esti capabila sa nu întârzi .
-Ai dreptate Will.
Sa uitat mirat la mine ca m-am adresat atat de familiar .
-Hai sa iti arat biroul tau si cam atat .Astazi lucrezi ,maine si cat vei vrea .
-Sigur dar am uitat sa va intreb...ce voi lucra ?
-Sponsorizarea firmei.
Am zâmbit voioasa iar el se uita la mine la fel de voios de parca mai avea putin si izbucnea in ras .Mi-am petrecut ziua la birou pana la ora 22 asa ca am zis ca e momentul de a pleca .Mi-am adunat lucrurile dar cand mi-am ridicat privirea Will se uita la mine .
-Am crezut ca sunt singura in cladire .Tu de ce nu ai plecat mai devreme?
-Afacerile merita timp si exercițiu .
-Cei drept asa cred si eu .
-Acum plecam si eu .Vrei sa te conduc ?
-Sigur ,hai .
Am pornit pana am simtit o mana pe statele meu care ma indruma spre liftul care era in fața mea.
-Imi pare rau sincer rau .Sunt obosit si nu stiu ce fac .
-Nu e nimic Will doar nu ai facut o crima .
-Nu am facut ci mai multe.
M-am uitat speriata la el iar acesta a început sa rada.
-Stai calma Grace ,nu am făcut asa ceva ,doar pentru ca merg in costum nu înseamnă ca sunt un mafiot .Eu fac afaceri cu ei dar nu sunt .
-Ciudatule !Stiam eu ca de undeva faci tu atâția banii.
-Era evident nu?
-Da da .
Usile liftului sau deschis iar eu am pasit prima .
-Pai ,sa ai o seara minunata Will.
-Si tie Grace .
A plecat primul intrand la volanul unui Bentley splendid negru .Mi-a făcut cu mana iar dupa și-a pus ochelarii lui negrii fumuri .
-Ce vagabontCand am ajuns acasa Trevor ma luat la întrebări cum mi-a fost ziua luând cina într-un final .
Am facut un dus iar dupa mi-am verificat telefonul ca sa vad daca e ceva important inainte de a ma pune la somn dar un mesaj sa ivit .
Will imi scrisese .El imi scrisese .Will:maine dupa munca vrei să iesi cu mine ?
P.s Sper ,sa ai un somn liniștit .M-am uitat mirata la ce imi scrisese asa ca am decis sa îi scriu .
Grace:Bine ,o sa termin cat de rapid pot .
P.s Somn ușor si ție .Am închis telefonul aruncând-ma in pat .Am adormit pe loc .
CITEȘTI
◇Revenge◇
RomanceGrace plănuiește să se dezvolte în lumea bărbaților mai exact în domeniul afacerilor dar planul ei este dar peste cap atunci când viata îi aduce numai ghinion și cu toate acestea mai apare șeful ei pe nume Will .