Bufetul

3 0 0
                                    

Am luat telefonul in mână pentru a il suna pe Trevor că am luat postul .
-Am luat postul Trev!!!
Am urlat atat de tare incat uni oamenii se uitau la mine ciudat
-Ma bucur Grace !Hai să mergem la un restaurant ce zici ?
-Sigur .Vin să te iau?
-Nu te deranja ca,vin cu autobuzul .
-Hai la bufetul unde manacam noi in copilarie ce zici ?
-Sigur ,o să fiu acolo cat ai zice peste !
Bine ,ne vedem .
Am închis rapid plecand spre masina pentru a ajunge la bufetul care se afla in centrul orasului din Italia .

Cand am sosit mi-am parcat masina langa bufet .Fratele meu statea in fața bufetului cu zâmbetul pe buze .
Ma cuprins într-o îmbrățișare călduroasă începând să ma felicite.
-Hai să mergem înăuntru că ne vede lumea mai .
A ras iar eu m-am uitat la fel de amuzanta ca de fiecare data.

Am comandat ceva de macare tipic nou adica niste paste ,preferatele lui Trev .In general nu are feluri de paste asa ca pot spune ca nu e pretențios la nimic .

Am început să vorbim despre lucrurile din copilarie depănând amintiri pana am obsevat o persoană înaltă care purta un costum negru care cu siguranță costa o avere. Am ridicat ochii ca să vad cine este dar mare mi-a fost mirarea să il vad pe Will .Avea parul aranjat ,la fel si barba lui care il facea un barbat autoritar din toate punctele de vedere .Prin ochelari lui se putea vedea cum ochii lui căutau pe cineva anume dar nu imi dadeam seama pe cine .
Trev și-a trecut mana pe langa ochii mei pentru a fii atenta la el .
-Mai ești printre cei vii Grace?
-Ammm , da mai doar că ma gandeam si eu la ziua de maine stii tu .
-O să te descurci sunt sigur de asta .
-Sper pentru că , seful meu e un adevărat tiran ca sa spun asa .
-E pai poate cine stie .
L-am lovit peste cap iar el a ras
-Nu fii prost că stii ca nu asa merg afacerile si plus nu e pe gustul meu e prea autoritar iar mie imi plac barbati mai relaxați stii ce zic .
-Da cum zici tu
Mi-am dat ochii peste cap iar el a început să mănânce din nou din pastele care si le-a comandat

Dupa ce am terminat de mâncat am mers pentru a plăti dar ochii mei erau ațintiți spre Will care vorbea cu 4 băieții care spuneau ceva care il atragea foarte tare .
-Mergem ?
-Sigur .
Ma tot uitam la el pana ce Trev a observat acest lucru asa ca a plecat direct spre el .
-Oprește-te Trevor!!!!
-Lasă-mă femeie !
Trev a ajuns fața in fața cu el iar atunci el ma observat zâmbit .
-îi faci vraji surori mele de tot se uita la tine ?
Sa uitat la mine curios
-Ar trebui ?
-Pai zi !
-Calmează-te armăsarule ,tu macar stii cu cine vorbești?
-Un ciudat ?da pai esti .
L-am tras pe Trevor si i-am zis in șoaptă.
-E seful meu nou cretinule !
-Ce??Acum te urmărește deci chair e rau !!
Trev sa intors la el dar atunci sa ridicat Will care era mai inalt decat Trev .
-Sunt seful ei asa ca te rog frumos Grace ia-ți fratele pentru ca am treaba .
-Acum plecam asai Trevor?
-Da bine .
-Sper să ne mai vedem Grace .
Will a zâmbit iar eu mi-am luat rapid ochii de la el .

Cand am ajuns acasa ,Trev mi-a tinut un discurs depre cum ar trebui sa am grija de "șefi periculoși "

Am plecat in camera mea punand capul pe perna adormind instantaneu.

Maine ma așteptă o zi mare

◇Revenge◇Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum