Stăteam la marginea patului debusolata fiindcă este prima mea zi la noul meu job .Mereu am avut emoții la orice pas important pe care il faceam dar aici nu mai exista emoții de fapt exista seriozitate fiindcă acest job contrează foarte mult iar eu trebuie să dau tot ce pot pentru a lua acest post.
Mi-am luat o camasa alba si niste pantaloni negrii care se asortau perfect cu vremea de afara .Am fugit in baie pentru a imi face parul care, ce e drept nu e tocmai potrivit pentru această zi dar ,am incredere ca voi lua acest post .
Ieșind din baie am dat ,peste fratele meu Trevor care pregatea micul dejun.
-Se pare ca ești mai matinal decat mine .
A ras ,ca de fiecare data rasul lui e cel mai amuzat dintre toate pe care le-am auzit .
-Da,pai trebuie să ma hranesc cumva .
-Sper ca mi-ai pregatit si mie ceva Trev
-O bucata de fier meriti tu !
A ras iar eu i-am oferit o palma peste spate .
-Bine ,bine singur ca ți-am pregatit micul dejul dar din pacate le-am pus la pachet pentru ca mi-am spus ca sigur o să iti fie foame asa ca am decis sa iti fac o mica surpriza .
Am zambit si am luat pachetul care era deja pregatit pe masa .
-Sper să primești postul pentru ca chiar il meriti .Ai muncit mult .
-Sper si eu asta Trev .Mersi pentru incurajare .Am iesit pe usa val vurtej pentru ca se pare ca nu mai am atat de mult timp cum credeam eu .
Am pornit masina aruncându-mi geanta in spatele banchetei .Mi-am parcat masina in fața clădirii care era imensa .Geamuri mari iar înălțimea era cu siguranță mai mare decat la prima vedere .
Am intrat in cladire întrebând in jur unde se ofera locul de munca dar multi oamenii nu mi-au răspuns asa ca pana la urma o doamna drăguță mi-a spus ca ar fi la al 3 lea etaj asa ca am mers rapid .
Am intrat in camera care mi sa zis pana am întâlnit niște ochii căprui spre negru care se uitau țintă la mine .
-Ai întârziat
Fața lui era autoritara asa ca am încremenit.
-Imi pare foarte rau
-La mine nu există "imi pare rau "domnișoară .
-Ammm ,pai vreau sa primesc acest job asa ca va rog sa imi oferiti oportunitatea de a da acesta proba .
-Bine,pai incepeti va rog .
Am început să vorbesc si să spus tot ce mi-am pregatit ieri seara pe foaie .
-Bine ,mai convins dar va rog sa nu mai întârziați pentru ca nu imi place altfel de obicei .
-Voi incerca cu siguranță !
Am simițit o fericire imensa asa ca nu am mai tinut cont se ultima fraza pe care mia spus-o.
-Imi puteti spune domnișoară care este numele dumneavoastră?
-Grace ,dumneavoastră?
-Will dar multi imi zic Ash
-dumneavoastră sunteti noul meu sef ?
A zâmbit având un zambet atat de splendid.
-Sunt seful intregi firme Grace .
-Oh ....pai atunci trebuie sa plec .
-Ne vedem maine de dimineață pentru un tur bine ?
-Sigur.
Înainte de a iesi a zis cu o voce serioasă.
-Sper sa nu întârzi din nou !
-Asa voi face .Am iesit fericita neștiind daca voi reusi să supraviețuiesc in lumea bărbaților.
CITEȘTI
◇Revenge◇
RomanceGrace plănuiește să se dezvolte în lumea bărbaților mai exact în domeniul afacerilor dar planul ei este dar peste cap atunci când viata îi aduce numai ghinion și cu toate acestea mai apare șeful ei pe nume Will .