MERHABA BU KİTAP İLK KİTABIM SAMİMİ OLMASI VE BEĞENMENİZ İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPICAM BÖLİMLERİ DE ÇOK SIK ATAMAM DERSLERİM VAR /: neyse size neşe kaynağı olmak içindi LÜTFEN KİTABA HAKARET ETMEYİN İLK KİTABIM ANLAYIŞ BEKLİYORJM
İYİ OKUMLAR ALLAH BEĞENDİRSİNBAŞLAMA TARİHİNİZ;
genç adam her şeyden habersiz yğrüyordu sokağın soğuk mermerine sert ayakkabıları ile basarak sessizliğin için de ayakkabısının topuğu adeta çığlık atıyordu, birden genç adamın durmasını sağlayan iki çift ayakkabı olmuştu, genç adam kafasını kaşdırarak karşısın da ki siyahi adama baktı, siyahi adam geniş bir gülümseme ile ona elini uzattı fakat genç adam sıkı bir ırkçıydı siyahi adamın eline bakmadan yanından geçip gitti, ailesi genç adama böyle öğretmişti ırkçılıkla büyümüştü hatta evlerin de siyahi bi köle bile vardı genç adam ırkçığlığı derinlerşne kadar yaşamıştı.Siyahi adam pes etmemiş, genç adamın önünü kesmişti genç adam sabır dilercesine suratını yukarıya kaldırdı, siyahi adam elini bir kez daha uzatmıştı genç adamın anlamadığı, bu adamın neden bu kadar ısrar etmesiydi fakat genç adam ailesinin yizinü kara çıkartamazdı siyahi adamı ten rengine göre yargılıycaktı elbette o bir; hayvandı,kirliydi ,siyahtı o! genç adam siyahi adamın eline tükürdü , sonra kafasını kaldırıp yüzüne tükürdü,siyahi adam gülümsedi mütevazi bir adamdı, siyahi adamın amacı çok farklıydı ya bu genç adama yaklaşıcaktı yada yaklaşıcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ EL BİR DOST
Mystery / Thrilleriki adam bir yalnızlık iki beden bir ruh sessiz iki çığlık tanınmayan ve yas tutmuş bir geçmiş geçmişin acıttığı masumlar