+ehe

78 13 3
                                    

Ne kadar iyi bir son oldu bilmiyorum ama hikaye bitti.

Platonik Hyunjin son sözlerini yazdığında bu hikayenin devam etmesi için bir sebep kalmadı.

Ne yazabilirdim ki? Hyunjin öldüğünde hepsi çok yıkıldı. En zor atlatan kişi Jeongin oldu hatta. En yakın dostunu kaybetmişti sonuçta. Hyunjin onu arkadaşı olarak görmese de, Hyunjin onun en yakın arkadaşıydı.

Evet zor atlattı ama sonsuza kadar üzgün kalamazdı. 2 ay sonrasında eşi ve ufak kızı ile mutlu hayatına geri döndü.

Hyunjin'i 2 ayda unuttu diyemeyiz. Hyunjin son 2 yıldır zaten ölüydü, öyle sayılmaz mı?

Jeongin o kızla tanıştıktan sonra unutmamış mıydı zaten Hyunjin'i?

Bu arada olaylar gün gün gerçekleşmiyor onu anlamışsınızdır. Bazen haftalar bazen yıllar geçmiş olaylardan bahsettim.

Zaman ile ilgili şunları bilseniz yeter: Hyunjin ve Jeongin 14 yaşında tanıştılar, Hyunjin 16 yaşında aşık oldu. 23 yaşında da Jeongin aşık oldu, ama Hyunjin'e değil. Ve 25 yaşında Jeongin evlendi. 3 sene sonra 28 yaşındayken de Hyunjin dayanamadı ve zaten Jeongin'in kesmiş olduğu nefesini ufak bir jilet parçasıyla tamamen kesti.

Hyunjin ölmeden önce tüm notlarını yaktı. Eğer birisi onları okusaydı, diğer yaşamında da rahat olamazdı.

En azından diğer hayatında mutlu olmalıydı.

Aklınızda takılan ne varsa yazın hepsini cevaplarım 😘😘

-hwaeunshi♥︎

The Other Boy' HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin