GİRİŞ

333 95 304
                                    

Selam dostlar 🐥

Uzun zamandır parmaklarımın girmeye varmadığı yere geri döndüm.

REDUYG kitabım yayımda ama devam edebilir miyim bilmiyorum.
Bu kitabım fantastik olmayacak. Türüne tam olarak ne diyeceğimi bilmiyorum. Genç kurgu desem eksik kalacak gibi geliyor. Ama en yakın tür bu.

Giriş bölüm hakkındaki düşüncelerinizi buradan veya özelden yazabilirsiniz.

Oy vererek bana destek olmak isterseniz yıldıza basabilirsiniz.

Şimdiden teşekkürler 🖤

GSG için yaptığım tanıtım videosu:

┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅

"𝑩𝒖 𝒌𝒊𝒕𝒂𝒃𝚤 𝑦𝑜̈𝑛𝑢̈𝑛𝑢̈ 𝑏𝑢𝑙𝑎𝑚𝑎𝑦𝚤𝑝 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙𝚤𝑘𝑡𝑎 𝒌𝒂𝒍𝒎𝚤𝑠 𝒌𝒊𝑠𝒊𝒍𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒕𝒉𝒂𝒇 𝒆𝒅𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"𝑩𝒖 𝒌𝒊𝒕𝒂𝒃𝚤 𝑦𝑜̈𝑛𝑢̈𝑛𝑢̈ 𝑏𝑢𝑙𝑎𝑚𝑎𝑦𝚤𝑝 𝑘𝑎𝑟𝑎𝑛𝑙𝚤𝑘𝑡𝑎 𝒌𝒂𝒍𝒎𝚤𝑠 𝒌𝒊𝑠𝒊𝒍𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒕𝒉𝒂𝒇 𝒆𝒅𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎."

𓆩GİRİŞ𓆪

Gökyüzüne çevirdiği benim gözlerimin aksi olan mavi gözleri mutlulukla parlıyordu. Küçük şeyler için mutlu olan bir beyazın, mutsuzluğu etrafına yayan bir siyahın yanında ne işi vardı?

"Bulutları çok seviyorum," dedi birden. Siyaha bulanmış gözlerimi gökyüzüne doğrulttum. Zamanı geldiğinde damla damla akıp yok olacak olan bulutlara baktım.

"Neden bulutları seviyorsun?" Ansızın dudaklarımdan firar eden kelimeler, zihnimin köşelerinde toplanan karanlığın birer gölgesi gibiydi. Mavi gözlerini bulutlardan bana çevirdi. Gülümsemesi dudaklarında sönüp hafif bir kavis olarak kalmıştı.

"Bilmiyorum," duraksadı. Dalgın gözleri, benim siyah rengiyle bütünleşmiş gözlerimle çarpıştı. Gözlerindeki mavilere yansıyan siyah gözlerim, onun beyaz olan ruhuna akın etmeye başlamıştı.

"Sanırım bana hissettirdiği duygulardan dolayı seviyorum." Sesinde can bulan umut tohumlarını yine ekmişti. Günün sonunda ölen umutlarını güneşin doğuşuyla her zaman yeniden ekiyordu. Usanmıyordu. Neden usanmıyordu?

Dejavu hissi ikimizide ensemizden yakalamıştı. Kaçacak yer yoktu, kaçacak zaman yoktu.

Kaçamazlardı.

Artık kaçamazlardı.

┅┅┅┅┅┅┅༻❁༺┅┅┅┅┅┅┅

Bölümler her cumartesi 20.00 'da gelecek.

Kendinize iyi bakın dostlar 🐥

GECENİN SOĞUK GÜZELLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin