7. Bölüm

44 2 1
                                    


10 Ocak 2022

Bugün önemli bir gündü çünkü Demir'in ailesi KÇ Gamze ve Gamze'nin kuyruğu gibi sürekli peşinde gezen Gamze'nin bütün sülalesini bilen Naz ve Zeynep Gamze'nin yengesinin evine gidecek ve KÇ'yi onlarla tanıştıracaklardı. Bunun önemli olmasının sebebi ise Gamze'nin yengesinin çok kıskanç biri olmasıydı. Tabii oğlu Yiğit mal saf salak ve bir azcıkta geri zekalı olunca bunlar normaldi. Sonunda herkes hazırlandı ve Demir'in yengesinin evine gittiler. Evde Yiğit'in sevgilisi Gül de vardı. Gül siyah simli mini bir elbise ve abartılı makyaj yapmıştı. Yengenin de ondan aşağı kalır yanı yoktu. 

Herkes oturdu çaylar içiliyordu. Kızların gözünden yengenin KÇ'ye olan bakışları kaçmamıştı. Yenge çok kötü ve kıskanç bir şekilde bakıyordu. Hiçbir dramın olmamasından sıkılan Zeynep tuvalete gitmek istedi. KÇ Zeynep'e bıkmışçasına kötü bir bakış attı. Aynı şekilde Zeynep'te KÇ'ye baktı ve gitti. Naz ve Gamze ise herkesin dedikodusunu yapıyordu. Neyse tuvalete giden Zeynep'in çişi olmadığı için 3 yaşındaki bir çocuk gibi tuvaletteki dolapları karıştırmaya başladı. Bir dolabın içinde bir kağıt buldu ve eline aldı. Kağıdın üstünde garip semboller ve Arapça bir yazı vardı. Zeynep bu kağıdın büyü olabileceğini düşündü ve cebine koyup hemen tuvaletten çıktı. 

Koşarak Gamze ve Naz'ın yanına geldi ve "hemen benimle gelmelisiniz" dedi. Onları kolundan tutup hızlıca dışarıya çıkardı. Kimse bir şey diyemedi. Gamze ve Naz Zeynep'e neden onları dışarı çıkarıp dedikodularını yarıda kestiğini sordu. Zeynep hemen olanları anlattı ve kağıdı onlara gösterdi. Hemen Arapça yazıyı çeviriden çevirdiler. Yazıda büyüyü bozmak için ne yapılması gerektiği yazıyordu ve biraz daha araştırınca aslında bu Beyza ve Demir'in ayrılmasına sebep olduğunu anladılar. Büyüyü bozmak için 31 ekmeği bir dolaba koymaları gerekiyordu. 31 ekmeğin fiyatı ise 77,5 TL idi. Bu parayı nereden bulacaklarını düşünürken akıllarına Yiğit geldi. Koşarak Yiğit'in kafesine gittiler ve ondan parayı istediler. Yiğit nedenini sordu. Kızlar ise "seni ilgilendirmez bize parayı ver hemen" diye bağırdılar. Korkan mal Yiğit ise hemen parayı verdi. Kızlar ekmeği alıp kağıtta yazanı yaptılar ve büyüyü bozdular. 

Bedelini öDemeden ilişkiden KaÇamazsınWhere stories live. Discover now