08.08.2021, Pazar
Changbin'i sikeceğim.
Hayır, o anlamda değil. Beni o kadar sinirlendiriyor ki...
Evet, akışına bırakalım dedik. Öpüşmeyi seviyoruz dedik. Şu ana kadar yaşanan her şeyde de ikimizden biri alkollüydü ve bunu alkolün getirdiği kötülüklere yorabilirdik.
Ama dün geceki... Tamamen bilinçli şekilde yanıma geldi. Bir kere de değil iki kere öptü.
Gün doğup sabah olunca farklı bir gerçekliğe geçtiğimizi mi zannediyor acaba bu çocuk? Anlamıyorum.
Sabahtan beri bana bu kadar soğuk davranmasının hiçbir mantığı yok. Sabah Hyunjinlerdeyken koltukta yanına oturdum -ki hiçbir ekstra amacım yoktu- iki dakika sonra yanımdan kalkıp diğer koltuğa geçti.
Chan'ın (babasının) arabasındayken sırayla arkaya geçiyorduk, o normalde ortaya oturacakken yanıma Minho'yu oturtup kendisi cam kenarına geçti. "Manzarayı izlemek istiyormuş" beyefendi.
Manzara da her gün gördüğümüz kaldırım.
Gruptan başka kimsenin dikkatini çekmemiş olabilir bu davranışları ama benim çok sinirimi bozdu. Aptal.
Sabrımı taşıran son damla ise plajda otururken oldu. Az önce.
Dün gece öptüğün insanla yan yana oturmak ne kadar garip gelebilir ki? Nasıl bu kadar rahatsız edebilir? Aklım almıyor.
Hep bir bahane bulup kalkıyor ya da şaka yapıyormuş gibi diğerlerine vurmaya gidip onların yanında kalıyor. Muhtemelen herkese normal geliyor bu davranışları. Çünkü bir tek ben biliyorum öpüştüğümüzü.
Yan yana oturunca herkes ne yaptığımızı anlayacak mı sanıyor acaba? Utanılacak bir şey mi beni öpmesi?
Halbuki kaç yazdır öptüğü kızları ballandıra ballandıra anlatıyordu... Kız olmadığım için utanıyor galiba.
Sığır.
İçimden Changbin'e bin türlü küfür ederken yüzüme yansıtmamaya çalışıyorum sinirimi. Ama Hyunjin anlamış olmalı ki yanıma gelip kulağıma doğru fısıldadı. "Neyin var senin?"
"Çok mu belli oluyor?"
"Eh."
"Dondurma almaya gidelim anlatayım."
Dondurma bahanesiyle onlarında siparişlerini alıp yanlarından kalktık. Dün geceden alıp şu ana kadar olanları ve hislerimi açıkladım. Anlatabilmem için biraz da yavaş yürüdük markete kadar.
"Neden böyle bu çocuk lan? Yeter artık."
Haklı bir tepki.
"Ayrıca dün dubaların orada gözükmüyordu hiçbir şey ama ben karaltıdan anladım bir boklar yediğinizi."
Duyduklarımla gözlerim büyüdü ve Hyunjin'in omzuna vurdum. "Başka kimse görmemiştir değil mi?"
"Bilmiyorum artık, naneleri yemeden önce düşünecektin."
"Offf...."
"Şaka şaka, ciddi oluyorum şimdi Lixie. Bak, anlıyorum son konuşmanızda net bir şeyde kararlaşmadınız ama bu kadar gelgitli davranacağını da tahmin etmemiştin muhtemelen. Sana kötü davranmazsa sevgili olacağınızı mı kuruyor kafasında bu salak?"
"Hiçbir fikrim yok."
"Konuşmanız lazım ya... Ne konuşacaksın tam bilmiyorum ama... Adam gibi davransın amına koymayayım!"
"Nasıl konuşacağımı bilmiyorum ama cidden düzelene kadar asıl ben ondan uzak duracağım."
"İşte böyle, that's my boy!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sober' changlix
Fanfictionbirlikte geçen dördüncü yaz. hem en cesaretli hem de en korkak geçen günler.