Seznamení

42 5 2
                                    

Steve jenom nevěřícně zíral na Tonyho který stál vedle pravé ericke lednice kterou se pišnil. Ostatní seděli na sedačce nebo jenom tak postavali.
Nat: Proč nám to ukazuje?
Steve: To nikdo neví
Odpověděl chladně a podíval se na Nat
Tony: No tal trochu nadšení ne?
Bruce: pro co, pro novou lednici?
Tony: Ano!
Bruce: ach bože Tony...
Tony: Co něco se ri nezdá? Jakože si myslíte že i z tohohle se vyklube něco nekaleho?
Clint: u tebe nikdo neví starouši. Třeba tam máš mrtvolu
Clint se zaxichtil svému vtipu

Mezitím co Avengers kecali Nat Tonyho zvrhlym já a jeho podezřelým lednicí, Bucly který stál opodál přemýšlel jak žít normálně,jak se zbavit svého zabijátského já a jak se stát normálním člověkem, což se mu samozřejmě nepodaří to vý ale kdo neskusí ten neví a hlavně alespoň trochu by se mohl vyhrabat z toho hrobu který si vykopal když byl ve službách Hydry.
A je tu zas, už zas mu je blbě. Vždycky když na to pomyslí má pocit jako kdyby všechno a všichni byli proti němu. Měl hroznou úzkost, jako kdyby se stěny přibližovali, všichni by mu to dávali za vinu. Měl také dost velké trauma z toho jak ho chtěl Tony zabýt, naštěstí se uklidnil,..díky Stevovi. Za to že tu je vděčí Stevovi ale i Tonymu, za to že má kde být.

Najednou se všichni rozprchly a Tony se vydal jeho směr ani si toho moc nevšiml po chvilce na něj položil ruku
Tony: Ses vpohodě? *Tonyho výraz při prozkoumávání lidi*
Bucky: Jo.  
Podíval se dolů na zem a vyvlékl  se z toho.Potom šel směr svůj pokoj.

Why are you kiss me? Kde žijí příběhy. Začni objevovat