Ahoj, srr že mi to tak dlouho trvalo ale neměla jsem čas na to abych psala 1 června jsem se rozhodla něco málo napsat ale.... nooo je 7.7. ráno tak jsem se rozhodla po krátkém počteníčku a shlédnutí pár fotek na Pinterestu něco začít a napsat to podělany pokračování. No nic užijte si to🥰
AnyJakmile přišel do pokoje tak zabouchnul. Potom se šel osprchovat a pokusil se usnout.
Tony's pohled
Bylo asi něco kolem 03:15 večer a já se probudil s rychleným tepem, jelikož jsem měl menší noční můru.
"Super, to je zas sen" pomyslel jsem si
"Další noční můra pane?""Ano J.A.R.V.I.S.i"
"Chcete ji rozebrat pane?"
" Ani ne"
" Dobrá pane" [hodně používám slovo pane]. Možná byste měl jít k terapeutovi, hodněkrát se to opakuje, nemyslíte?
"Ani ne J.A.R.V.I.S.i"
Šel jsem si udělat do hlavní místnosti kávu a přemýšlel jsem co bych mohl vyrobyt. "Mohl bych si udělat vlastní kávovar v dílně abych neustále nemusel chodit sem do společenky pro kafe" uvažoval nahlas.
TŘETÍ OSOBA
Potom si všiml že dveře od mrazáku nejsou dovřené. Když je ale chtěl zavřít tak mu to moc nešlo. Podíval se jestli dveře něco nebo někdo neblokuje. Nachvilku se zastavil " Clinte? Nejsi tu někde?"Tony's myšlení
Jo jasně na to ti každej odpoví. Haló je tu někdo? Super Starku.TŘETÍ OSOBA
Otevřel dveře a kdo tam nebyl, Bucky.
Chvilku si nebyl jistý zda vůbec žije, ale odpověď mu bylo pomalé mrknutí modře oceánovími kukadli."Co tu děláš?"
*Bucky se na něj pomalu otočil*
" Co myslíš"" Sedíš a snažíš se zmrazit znovu?"
*Tony se pousmál nad svým vtipem*
" Zajímavá úvaha, ale ne jenom mi je horko""Tak vylez ven, už máš omrzlini na rukou...a máš fialovo-modré rty
Tony's myšlení
Proč má levačku tak schovanou? A na ní ještě k tomu rukavici (takovou tu Co měl v návrat prvního Avengra, hodím sem ještě obrázek), no to není asi moc podstatné, ale hodně bych mu ty rty chtěl zahřát sám.. *nahodil sibalský úsměv*B: Co se ti honí hlavou že se tak usmíváš
T: Nic, jen sem se trochu zamyslel. Hele, nemáš něco s tou rukou?
B: Ne, nic *sklopil zrak k zemi a chytl se za ruku*
T: Vážně?.....nechceš jít semnou do laboratoře a kouknelout se podrobněji?
B: Ne, je to fakt vpohoděTŘETÍ OSOBA
Už chtěl Bucky odejít ale Tony ho chytl právě za tu osudnou ruku. Trochu se lekl jelikož nebyla z masa a kostí, byla chladná a z kovu, Bucky se zastavil a Tony se z šoku trochu oklepal a šel za ním
" Jdem do laborky (dilny)"
Potom se vydali do výtahu. Oba nastoupili a Tony zmáčkl číslo patra. Nejeli dlouho ale i tak bylo ve výtahu trapné ticho, to po pár sekundách prolomilo cinknutí zvonku. Vystoupili a Tony zasedl za svůj stůl kde se mu přes promytač promítly obrazovky. Bucky byl potichu a pomalu se rozkoukaval v laboce(dilně).
T: Mohl by ses prosím postavit nějak tak doprostřed? Abych tě měl dobře na monitoru......jo a sundej si tričko.Tony ani nepřemýšlel nad tím co právě řekl. Prostě to řekl, no co.
Bucky se postavil do prostředí a přitáhl si přes hlavu tričko. Když si toho Tony všiml tak si konečně mohl prohlédnout jeho paží a ne jen to...Mezi tím co Tony přemýšlel nad tím jak a co a proč, tak si Bucky začal obcházet laborku. Tony tam měl i pár aut, kuchyňku kde si chtěl udělat kávovar, nějakej ten obraz atd... Potom zamířil směr Tony.
Tony mezi tím už moc ani nepřemýšlel nad jeho rukou ale jak může mýt tak hot tělo. Jelikož už nějakého toho chlapa měl v posteli a nebylo to poprvé co někoho viděl bez trička. I přes to nikdy neviděl tak....
Od jeho usilovného premýšlení ho vyrušil Bucky který mu sedl na klín.
B: Vím že tě asi víc zajímá moje lévá ruka......ale........nechtěl bys....
Ani nedokončil větu a Tony mu položil prst na ústa
T: Shhhhhhhhhh. ChtělZadíval se mu do jeho oceanově modrých očí a on jemu do oříškově hnědých, po chvilce si Bucky přitáhl Tonyho do jemného polibku. Trochu se bál aby něco nepokazil.
Po chvilce se odtáhli, protože kyslík je velka svině.T: Proc tak jemně?
B: Co?
T: Proč tak jemně? Děje se něco?
B: Ne...jen...nic
T: Co se děje?
B: Jen..už je to dlouho co jsem něco takovýho dělal...
T: Neboj*Tony ho chytl za pas a pritáhl víc k sobě* ja ti to připomenu.Zacali se znovu libat, tenktokrát víc vášnivě.
Srr za to že to tak dlouho trvalo ale ja.... moc mi to nemyslí, no co vám mam říct. Nebojte psaní mě baví, bude další kapitola co nejdříve. Pls omluvte pravopis čeština není moje silná stránka. Jo jinak den kdy jsem to začala psát je 1.Července, potom 7.Července a dnes je 18.Července, chyba je tam hlavně že můj mozek si usmyslí nějakou část přiběhu a potom uz nevi co dál ale to pšt😶🌫️🤫. Jo a měla jsem zabavenej mobil na týden ale okokokokokokok to nic nevysvětluje kazdopádně mě asi zas měsíc neuvidíte xd. Tak čaaaau a hezký prázdniny.
Any❤