Küçüklük Aşkım -3-

85 7 2
                                    

Talya'nın Gözünden

Eve geldiğimde bugün olanları düşünüyordum. Berat'ın gelişini, Savaş'ın verdiği sıcaklık hissini... Hele o yeşil gözleri mükemmeldi. Yanıma oturmasına çok sevinmiştim. Onu nasıl gördüğümü bilmiyorum ama şimdilik ne kendime ne de başkalarına bir itiraf yapmayı düşünmüyorum. Ayrıca konu Berat'a gelecek olursa, küçükken aptallık edip sevmiştim onu. Hala aynı duygular var mı içimde bilemiyorum. Ama olmaması için dua ediyorum. Ayrıca ne haddineydi benim okuluma gelip yüzüme bile bakmaması. İlk geldiğinde belki bir şansım olabilir diye düşünmüştüm. Ama yanılmışım. Onun tek yaptığı ben Savaş'a gülerken Savaş'ı öldürecek gibi bakmasıydı. Bir dakika, cümleyi kendime söyleyince bir tuhaf olmadım desem yalan olur. Ben Savaş'a gülerken Savaş'ı öldürecek gibi bakmasıydı... Acaba beni kıskanmış olabilir mi? Bana ben giderken söylediği şey doğru muydu? Zamanla aşık olabilir miydi bana?


Berat'ın Gözünden

Eve geldim. Saat 8 olmuş. Normalde okuldan 4 gibi çıkarım ama bugün küçük bir işim vardı. Zaten Talya'nın "Bay Yeşil'ine" yeterince sinirlenmiştim. Umarım bunu öğrenince bana kızmaz.


Savaş'ın Gözünden

O Berat denen gerizekalıyı öldürmeme ramak kalmıştı. Biraz daha gelseydi üstüme sıkacaktım o boğazını. Geri çekildi tabi kazanamayacağını anlayınca. Ben de ona göstermezsem. Sırf o salak sinirden kudursun diye aşık edeceğim Talya'yı kendime. Sonra onu kullanıp atacağım. Bugünün intikamını böyle alacağım. Onun değer verdiklerini hiçe sayarak...


Talya'nın Gözünden

Zaten yeterince yorgundum, bir de üstüne Savaş mesaj attı bir yerlere gidelim mi diye. Tabiki olumsuz cevap verecektim. Ama yapamadım. Neden bilmiyorum, sanki içimden bir ses bunu yapma o çok iyi bir insan diyordu. Ben de kabul ettim ne olabilir ki diyerek. Yarım saate gideceğim. Onun evine. Ah Allah'ım neden herşeyi geç anlıyorum. Cümleleri içimden tekrar edince sonuca varabiliyorum. Onun evine gecenin bir saati gidiyorum. Hem daha onu 1 gün boyunca tanıdım. Bugün tanıştığın birinin evine aynı günün GECESİ gitmezsin. Ama bende beyin yerine başka birşeyler var sanırım. Ama güvendim ben ona bugün, birşey yapmaz bana. Umarım.


Savaş'ın Gözünden

Talya... Ne kadar kolay bir yemmiş. Salak kız daha bugün tanıştığı birinin evine gidiyor. Gece. Her neyse sanırım intikamımı biraz daha sonraya bırakac ağım. Şimdi Talya ile biraz eğleneceğim. Sanırım önce bakireliğini alacağım. Sonra biraz takıldıktan sonra Berat'ın yanında, Talya'nın gözü önünde başka biriyle yiyişirken onunla ayrılacağım. Ve ona onun tek gecelik bir ilişki olduğunu söyleyeceğim. Daha sonra da Berat'ın iyice çileden çıkması için umarım hamile değilsindir diyeceğim. Çünkü sen hatırlamamana rağmen ben senin içinde iken neler olduğunu tahmin edemezsin, ya da edebilirsin. Diyeceğim. Gerçekten kötüyüm. Ama o Berat'a az bile bunlar. Bütün kötülük planlarımı kapı zili böldü. Talya idi gelen. Hemen içeri aldım. Alır almaz sordu bana "Noldu yüzüne?" diye. Şaşırmış ve üzülmüş gibi duruyordu. Ah be kızım sana neler yapacağımı bilsen asla böyle demezdin. Ama hemen başlamam gerekiyordu. Ona ilk kötülüğü yapayım dedim. Muhtemelen ilkiydi bu onun. Hiç beklemediği bir anda dudaklarına yapıştım.


Talya'nın Gözünden

Kapıyı çaldım, hemen açtı kapıyı Yeşil. Suratını görür görmez şok oldum. Dövüşmüştü biriyle belli ki. Dudağı ve kaşı patlamış, başından akan kan kurumuştu. "Noldu yüzüne?" Diye sordum. O andan hiç beklemediğim bir şey oldu ve dudaklarıma yapıştı. Bu zamana kadar anlamasam da (Ki daha sadece bir gün olmuştu.) sanırım ondan hoşlanıyordum. Ayrıca dudakları... Öyle tatlılardı ki. Karşılık verdim. Beni kendine iyice yapıştırdı. Görüntüsünün aksine çok yumuşak öpüyordu. Sanırım o da gerçekten benden hoşlanmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçüklük AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin